Algemeen fotografie topic #11

Status
Not open for further replies.
Die s6200 is een leuk ding voor 157 euro bij ons (Saturn) Voor de rest die canon Ixus 220 HS. Is rond de 170 euro geloof ik.. Oja de Canon Ixus 115 HS is ook erg leuk met Full HD film :) Zijn 3 goede compacts. Je kan ook Samsung of Casio nemen ofzo maar eigenlijk is dat gewoon zooi in mijn ogen..

Thnx man! Vanavond ff allemaal IRL bekijken en 1 meenemen. :)

Dit soort plekken ga ik echt nog een keer af. Sta trouwens nu in het grootste kartblad ter wereld gepubliceerd. Screenshots komen nog

Last edited:
Ik weet dat de vraag hier waarschijnlijk al vaker is gesteld, maar iemand een tip voor een leuk 'beginnersstatief'.. Rond de 100 euro? Ik heb nog nooit met een statief gewerkt en dus geen idee waar ik op moet letten..

//vanguard statief gekocht..

En nog een foto die ik vorige week heb gemaakt;
[ir]http://www.joriskroes.nl/uploads/images/November%202011/IMG_13812.jpg[/ir]
Op of aanmerkingen zijn welkom

Last edited:
Ben vanmiddag weer even bezig geweest met wat foto's.

CdB_MG_8805.jpg

CdB_MG_8943.jpg

CdB_MG_8949.jpg

En nog een foto die ik vorige week heb gemaakt;

Ben vanmiddag weer even bezig geweest met wat foto's.

@ Siroj, mooie foto! simpel maar lekker om naar te kijken.
@ Conuh, eerste foto is het fijnst om naar te kijken, bij de 2e en 3e foto vind ik de jas het compleet verpesten, ze zit er helemaal in weggestopt, en krijgt daardoor een rare houding :p

foto 1 heeft ook de mooiste belichting, bij 2 zie je dat er al een beetje geknalt is,

Ik denk dat het ook een beetje raar overkomt omdat ze met een jas aan loopt die er uit ziet alsof het winter is (capuchon op, helemaal dicht) en ze ondertussen met een driekwartbroek op blote voeten in het zand staat.

Weet niet of het je vriendin is oid, mooie meid verder maar... probeer haar een beetje naar boven te laten kijken zodat haar kin wat strakker word.

Kan je verhelpen/toepassen door wat meer afstand te nemen en vanaf een trapje te fotograferen, dan staat ze niet gelijk ''overdreven'' naar boven te kijken.
Vooral de eerste 2 zijn zo te zien een beetje van ''onder'' genomen, hierdoor kijkt ze ook lichtelijk naar beneden (naar jou) waardoor ze een beetje last krijgt van een ''onderkin''.

@D1ON: Ja jas kwam daar niet helemaal lekker uit inderdaad.
@Anne: Dat is niet gebeurd haha :)
@Pepijn#205: Heb je idd gelijk in. Maar heb eigenlijk nog niks gedaan aan photoshop of iets dergelijks want het zijn maar een paar flitsoefeningen voor school :)

Ik heb ook weleens een zo'n foto geschoten, maar dat neemt niet weg dat Gursky een baas is.
Edit: als die Rhein.

Ik vind die foto van Union Rave (Dance Valley in '95) een stuk minder boeiend en ook nog zo'n 300k waard in dollars.

Last edited:
Ik las pas geloof ik dat er hier mensen zijn die wel eens lenzen huren?
Iemand een goed adresje? :)
Of moet ik gewoon maar even googlen? :P

Je hebt er best een aantal. Ik heb er een hoop gesproken om op 't laatste moment wat te regelen. :P
Sowieso Pixto-F (werkt fijn met afleveren, kluisjes en 'betaalbaar'), Kamera Express, Budgetcam(heeft niet zoveel, geloof ik) en ik heb bij Calumet gehuurd (wat duurder). Er zijn er nog meer, maar die weet ik zo niet meer.

Status
Not open for further replies.
Back