Lange sluiter en manual flits sterkte? Iso af en toe ff bijstellen. Dia vol open.
Ik moest gelijk aan Tim XSH denken
Extra centen is nooit weg! Ik wil ook een beetje me knaken terug gaan verdienen onderhand
Krijg veel vragen voor baby foto'sDaar is zat in te doen.
Wat is jou gear nu Cuno?
Iemand een aanrader voor een goede compactcamera? Als ik op i-net kijk wordt je debiel van het aanbod..
Lange sluiter en manual flits sterkte? Iso af en toe ff bijstellen. Dia vol open.
Ik moest gelijk aan Tim XSH denken
Ik aan Loserhond :+
Leuk arsenaal, cunoh!
Jij was toch nog helemaal niet zo lang bezig, of heb ik dat nou verkeerd?
Heb zelf een Canon Ixus 220HS, erg tevreden over
Een echt goede bijvoorbeeld de Canon S100. Maar dan heb je niet heel veel zoom maar wel een goede camera met wat grotere sensor.
Thnx, Lees nu ook veel positieve reviews over de Coolpix van Canon. Iemand daar ervaring mee?
Ja Nikon idd.
Wat is nu echt first choice als je rond de 150 eu wit gaan zitten? Wat zou jouw keuze zijn? Zie eerlijk gezegd door de bomen het bos niet meer.
Die s6200 is een leuk ding voor 157 euro bij ons (Saturn) Voor de rest die canon Ixus 220 HS. Is rond de 170 euro geloof ik.. Oja de Canon Ixus 115 HS is ook erg leuk met Full HD filmZijn 3 goede compacts. Je kan ook Samsung of Casio nemen ofzo maar eigenlijk is dat gewoon zooi in mijn ogen..
panasonic tz serie is ook prima.
Ik aan Tinne, 2e knakkert van links lijkt er echt onwijs veel op