This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Algemeen fotografie topic #11

Status
Not open for further replies.
Lange sluiter en manual flits sterkte? Iso af en toe ff bijstellen. Dia vol open.

Ik moest gelijk aan Tim XSH denken

Extra centen is nooit weg! Ik wil ook een beetje me knaken terug gaan verdienen onderhand

Krijg veel vragen voor baby foto's Daar is zat in te doen.

Wat is jou gear nu Cuno?

Baby foto's heb ik ook wel ja, veel zwangere vrouwen vooral. Maarja dat zijn vaak echt klusjes van een paar tientjes. Ik doe ook veel met bedrijven voor profiel foto's op linkedIn etc. Dan bied ik ze een heel pakket aan en fotografeer ik alle medewerkers.

Heb nu een Canon 7D + Sigma 50mm f/1.4 + Tokina 10-17mm Fisheye + Canon EF 300mm F/4.0 L USM iS + Canon EF 24-70mm F/2.8 L USM + Canon 580 EX II flitser + Nog een studio flitsset en nog een 100-400 maar daar doe ik niet zoveel mee op t moment.

Zit al een tijd te denken om een 5D mark II erbij te kopen maar het houd me toch tegen dat er zoveel geruchten zijn over een nieuwe 5D/3D oid.

Last edited:
Iemand een aanrader voor een goede compactcamera? Als ik op i-net kijk wordt je debiel van het aanbod..

Een echt goede bijvoorbeeld de Canon S100. Maar dan heb je niet heel veel zoom maar wel een goede camera met wat grotere sensor.

Leuk arsenaal, cunoh!

Jij was toch nog helemaal niet zo lang bezig, of heb ik dat nou verkeerd?

Klopt zit nu een jaartje op de Foto Academie, en heb sinds augustus 2010 mn 7D.. dus toen begonnen

Hier nog een dingetje waar ik mee bezig ben:

Thnx, Lees nu ook veel positieve reviews over de Coolpix van Canon. Iemand daar ervaring mee?

Je bedoeld Nikon :* We hebben een aantal nieuwe modellen in de winkel staan. Ik vind de S6200 zeker wel een leuk ding voor de prijs. s3100 enzo hoef je niet te nemen. Is wel leuk maar vergeleken met de s6200 niet heel erg boeiend.

Ja Nikon idd.

Wat is nu echt first choice als je rond de 150 eu wit gaan zitten? Wat zou jouw keuze zijn? Zie eerlijk gezegd door de bomen het bos niet meer.

Ja Nikon idd.

Wat is nu echt first choice als je rond de 150 eu wit gaan zitten? Wat zou jouw keuze zijn? Zie eerlijk gezegd door de bomen het bos niet meer.

Die s6200 is een leuk ding voor 157 euro bij ons (Saturn) Voor de rest die canon Ixus 220 HS. Is rond de 170 euro geloof ik.. Oja de Canon Ixus 115 HS is ook erg leuk met Full HD film Zijn 3 goede compacts. Je kan ook Samsung of Casio nemen ofzo maar eigenlijk is dat gewoon zooi in mijn ogen..

panasonic tz serie is ook prima.

Status
Not open for further replies.