This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Algemeen fotografie topic #11

Status
Not open for further replies.
camera hing om me nek, boog iets voorover > uitgeschoven lens komt tegen een uitstekende bout aan, tik!

Niet eens hard, maar het was een aardige puntbelasting gok ik.
het filter heeft zijn werk goed gedaan, de lens is nog in orde

nog niet eens op een spectaculaire manier :+
een paar tientjes en je bent weer verzekerd van wat veiligheid

Vind de 1-na laatste de mooiste, zwart-wit staat daar echt goed bij.

Laatste foto van Eric op vorige pagina is indrukwekkend ! Vond die vliegtuigfoto's altijd wel nice maar deze is wel echt vet zo close up van voren

Vakantieplaatjes

En tijdens werk

cursor nog in't scherm :+

Heb nu dus de F4 versie van de 70-200 IS, moet zeggen dat deze scherper lijkt dan de F2.8. Ben blij dat ik 'm had gerolen.

Last edited:
Zit al een tijdje in gedachte om een wat betere camera aan te schaffen.
Doel is gewoon voor de vakantie, auto's, motor's wakeboarden.
Dus van alles wat, is het zo dat er wat leuk op de markt is om met een wat betere duurdere camera aan te schaffen en daarna zonder al te idioot veel tijd moet nemen vóór een foto en toch een stuk mooiere foto te kunnen krijgen. En ook photoshoppen na die tijd? en welke bedragen moet ik aan denken, is gebruikt handig/slim?

En ik zou gebruikte spullen aanraden. Ik koop duurdere spullen voor fotografie vrijwel altijd 2e hands; mensen die dergelijke spullen gebruiken, gaan vaak goed om met spullen omdat het waardevol is, waardoor 2e hands vaak geen verkeerde keus is. Op die manier kun je ook leuke spullen testen en weer doorverkopen voor ongeveer dezelfde prijs.

Oke ja op die manier, niet dat mensen ouwe spullen verkopen omdat het niet fijn is.

Robert oke het het soort lens zeg me al niks bijvoorbeeld moet ik er niet aan beginnen of eerst weken internet afstruinen.. Is dat als beginner leuk voor mij?

En de camera zelf wel nieuwe of gebruikt kopen?

Misschien ff een keer met een meeting even checken. Ik heb hem 9/10 keer bij me

Kun je even kijken hoe het werkt enzo.

Leuke vakantieplaatjes !

Kan iemand mij op weg helpen met het maken van een sequence in PS CS5? Thanks .

Hier alvast één vakantiefoto van mijn kant:

[ir]http://farm7.static.flickr.com/6083/6082531551_42fe743369_b.jpg[/ir]

Guys, help me out.

Heb een tijd geleden wat pics geschoten met mn 400D, en bij het uploaden op mn pc kom ik tot de conclusie dat het een CR2-bestand is. Hoe krijg ik deze omgezet naar JPG? Mijn pc kan die CR@ bestanden niet lezen. Heb het zowel op een Windows-pc als op een Mac geprobeerd.

CR2 is een RAW bestand. Gebruk de meegeleverde Canon software of probeer het in een programma dat RAW bestanden kan verwerken.

Status
Not open for further replies.