'Lars Skyline Euner 24 February 2006 #41 Nice Tom. Ik wou dat ik ook nog ff het vermogen had er een project bij te nemen Mis mn Rox ook wle al .. Maar het ziet er goed uit, echt tof die pijp! Komt helemaal goed, zolang je nick er niet op laat rijden aangezien die weer geen gas durft te geven :|
Nice Tom. Ik wou dat ik ook nog ff het vermogen had er een project bij te nemen Mis mn Rox ook wle al .. Maar het ziet er goed uit, echt tof die pijp! Komt helemaal goed, zolang je nick er niet op laat rijden aangezien die weer geen gas durft te geven :|
DG. DG Design 24 February 2006 #42 Nette spulletjes allemaal :love: Ben benieuwd wat je uit de kast gaat halen om die doelstellingen van je te halen! Iig succes ermee, zal wel goedkomen . grtz
Nette spulletjes allemaal :love: Ben benieuwd wat je uit de kast gaat halen om die doelstellingen van je te halen! Iig succes ermee, zal wel goedkomen . grtz
[5th]patrick Kraken ? 24 February 2006 #43 Erg netjes homie hij ziet er goed uit ik wist het al hea :W ik spreek je morge. en dan gaan we ff weeliej zetten 8P
Erg netjes homie hij ziet er goed uit ik wist het al hea :W ik spreek je morge. en dan gaan we ff weeliej zetten 8P
[5th]Tom. [5th]Rambo. 24 February 2006 #44 Bedankt allemaal voor de toffe reacties :W Mini updateje, Koso 28mm is verkocht. Ik zoek nu dus een echte Keihin 28mm pwk d-slide. Heb je er 1 te koop pm me dan 8)
Bedankt allemaal voor de toffe reacties :W Mini updateje, Koso 28mm is verkocht. Ik zoek nu dus een echte Keihin 28mm pwk d-slide. Heb je er 1 te koop pm me dan 8)
InIMoeK DCA GODZUKI 24 February 2006 #45 Euj Toemba Klinkt lekker hoor :W Nu nog een keertje tegen elkaar boeken Spreek je... oi
misterbb2 #SBO 76# 24 February 2006 #46 quote tom: ik ben een beetje uit de scooterscene gegroeid.. :X vet dat je weer begint man mabe dat we sprintje kunnen maken
quote tom: ik ben een beetje uit de scooterscene gegroeid.. :X vet dat je weer begint man mabe dat we sprintje kunnen maken
[5th]Tom. [5th]Rambo. 24 February 2006 #47 DOOODZIEKE Update Jaha, t gaat hard hier 8) Tompoe knalt er tegenaan -:- Echte Keihin 28mm pwk d-slide aangeschaft met 70mm kelk van fred motoren: Gekocht van Rens123, hoop m snel binnen te hebben. Lata 8)
DOOODZIEKE Update Jaha, t gaat hard hier 8) Tompoe knalt er tegenaan -:- Echte Keihin 28mm pwk d-slide aangeschaft met 70mm kelk van fred motoren: Gekocht van Rens123, hoop m snel binnen te hebben. Lata 8)
Erik. Running 24 February 2006 #50 Tom, SR ziet er knap uit jonge! Jammer dat Aerox weg is, die kapjes toch :W. Weet nog goed dat je ze overnam op Damwoude. Spreek je :*.
Tom, SR ziet er knap uit jonge! Jammer dat Aerox weg is, die kapjes toch :W. Weet nog goed dat je ze overnam op Damwoude. Spreek je :*.
[5th]Tom. [5th]Rambo. 24 February 2006 #51 Hoe krijg je t toch voor elkaar om elke x weer over die jaguar kappen te beginnen 8P
Vissa PB Guru 24 February 2006 #52 Aeroxje is lief bij mij hoor :love: Beter dat die kut Koso eraf is , Keihin is het echte werk 8)
R rossi@zip rossi@zip 24 February 2006 #54 Ja houd daar eens mee op de sr is veel vetter. Goed bezig tom, veel succes.
Martin Kossen 6.72 70B 24 February 2006 #55 Ziet er netjes uit tom, en die kappe, Erik. heb ook gewoon nog steeds spijt Wordt weer vet seizoen
StreetAngel Well-Known Member 24 February 2006 #56 je gaat weer veel te snel keep on the good work !! ga je ckr weer een keer meeten ergens
Fonz NRG reeesse 27 February 2006 #58 RemcoV said: Beter dat die kut Koso eraf is , Keihin is het echte werk 8) Click to expand... Keihin of koso het maakt allemaal nix uit, als je maar zorgt dat het binnenwerk goed is Wanneer denk je helemaal klaar te zijn om te banken?
RemcoV said: Beter dat die kut Koso eraf is , Keihin is het echte werk 8) Click to expand... Keihin of koso het maakt allemaal nix uit, als je maar zorgt dat het binnenwerk goed is Wanneer denk je helemaal klaar te zijn om te banken?
[5th]Tom. [5th]Rambo. 27 February 2006 #59 Weer bedankt voor de toffe reacties. @ Fonz NRG: Zodra de keihin binnen is kan de sr erop hoor
dragsterlover TTE Mooierd #221 27 February 2006 #60 tom, carb. is erg gevoelig voor scheef hangen, hou daar dus beetje rekening mee met je wig en spruitstuk .
tom, carb. is erg gevoelig voor scheef hangen, hou daar dus beetje rekening mee met je wig en spruitstuk .