This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[5th]Nick's 2F4R NRG 2nd Life --> The Red Revolution

succes met je nrg nick !!!

hoop dat je je doelen bereikt

wacht met smart af, harentrekkert :winner: hihi

ooi:*
 
Hey ADHD'er


Doet me goed om te zien dat je weer netjes omgaat met je spul.
Ben benieuwd wat je er dit keer van gaat maken.
 
Ik overhoorde gister al iets van een NRG in een nieuw jasje +pippi+ Ben benieuwd wat het wordt.
 
beter dat ie weer in een nieuw jasje wordt gestoken, echt een van de mooiste nrg's als het niet de mooiste is
Succes drmee
ga het zeker volgen!
 
haha ik vraag me af waar Red Revolution vandaan komt ben benieuwd waT er van gebakken gaat worden! en volgende keer ff vragen of je op onze pimp auto mee mag liften he :* doe ik ook niet bij jouw
 
whaha, Petrik laat dat rode ADHD Joggie toch lekker gaan :*

Ik hoop teminste wel dat je er weer iets van bakt, want hoe die ernu bij staat is idd niks. hij rijd ook niet meer zoals die gereden heeft volgens mij
maar het word wel weer wat 8)

Laters :*
 
Wel tof dat je hem gaat veranderen , Nick . Hij zag er idd een beetje verlept uit op et laatst :X
 
Finally +pippi+ ..

de geruchten gingen al tijden rond, maar nu ga je het toch eindelijk maar is ff doen! ben er blij om nick .

Ben benieuwd wat je er nu van bakt, en zorg dat het blijft vlammen!
 
Gaaf 8) Eindelijk heb ik een nieuw doel: Dit ding vlammen. Gewoon een complete scooter, met een bak vermogen. Spreek je er wel over @ msn.

Voor de rest:

Tis een gaaf hok Nick, en volgens mij kun jij dit wel weer tot een pracht machine omtoveren.

Spreek je... en niet steeds luister zeggen joh, zwerver 8) :W
 
Dank jullie wel jongens, morgen zal ik de soep die Erwin. voor me gemaakt heeft *) onthullen samen met de betekenis van de naam: The Red Revolution
 
[5th]Nick said:
Dank jullie wel jongens, morgen zal ik de soep die Erwin. voor me gemaakt heeft *) onthullen samen met de betekenis van de naam: The Red Revolution


De nieuwe Manston (3) met rode cilinderkop?
 
ben benieuwd hoe die wordt!! altijd al een mooi ding gevonden..

succes
 
Geoffrey said:
De nieuwe Manston (3) met rode cilinderkop?

rooie kop? jep die heeft die al 21 jaar

geintje hea nick supervet ding en van de dikste scooters vind ik zelf ik wens je veel succes met je nrg en alles komt gut

spreek je snel homeboy :-:

AdiozZz
 
[QUOTE='[5th]
Ineens zat ik terug te denken aan iets wat Marco van XSH mij ooit verteld heeft: "Als je iets goed wilt doen, dan begin je vanaf het begin beginnen"
[/QUOTE]

Dat Marco moeite heeft met Nederlands is weer duidelijk te merken
 

en jij loopt met je broek op je knieeeen door gorrenhuppelepup in fryslan :winner: