[5th] Malossi Jog

Hier vindt iedereen dat juist breezer, maarja. Leuk ding Patrick, kan er nog weinig van zeggen dus ik ga niet zeggen dat ie omin lauw is ofzo. Maar heb er alle vertrouwen in dat het een hele vette Jog wordt.
 
Hier vindt iedereen dat juist breezer, maarja. Leuk ding Patrick, kan er nog weinig van zeggen dus ik ga niet zeggen dat ie omin lauw is ofzo. Maar heb er alle vertrouwen in dat het een hele vette Jog wordt.

Zeker over de :+ heen gelezen?? of ben je nouw zo .... :P
maarja idd hier is MATZWART in de mode :D

Jog word cker vet, komt goed patrick :)
 
Mja, maar ik moest alleen al 2 maanden op alleen mijn koelvloeistofslangen wachten, dus sommige dingen schieten niet op!

@ Maik: Ik heb er eentje gekocht van iemand op het forum, en ik laat het hem direct naar jou verzenden! :)


KAN DIT NIET VIA PM ???

overal waar nick reageert word het n chat topic.
 
-----------------------------------------------Update----------------------------------------------------------------


Vet relaxt me subframe was dus al n tijdje binnen maar lag bij me oma en ik wist het dus niet :P.. Hmmkee.

nou goed

Subframe ff eronder gezet kijken hoe het stond en paste en shit,

buddybak maar is ff flink open gezaagt.

Zoals je ziet zie je ook gelijk me tankje (de oringele olie tank word daarvoor gebruikt, puur omdat het en goed zit, en ik er goed bij kan en ook de benzine aan sluiting zit perfect.

:W

en ff met me waterpomp aan de slag geweest,
het een en ander wezen uit tekenen, en ehm ja gaatjes zitten wel goed maar omdat het schuin afloopt en ik heb recht heb geboort zeg maar van bovenaf.

zitten ze niet helemaal lekker dus ik tijwfel of die er op komt.



Nog te doen:
frame coaten
balhoofd reviseren,
voorvork poten reviseren nieuwe olie en keeringen erin.
blok dr onder:

en nog wat klein grut.
 
Back
Top