Mike_Ark Gewoon vers ;) 7 November 2006 #62 Ey Patty, begint er al vettjes uit te zien... maar ik had ook niet anders verwacht
Plantje Retired :P 7 November 2006 #63 ding begint er al aardig vet uit te zien, ben benieuwd hoe dit eruit gaat zien als totaal plaatje. Nu alleen nog grolsch en net zo netjes als je sr :~! succes man
ding begint er al aardig vet uit te zien, ben benieuwd hoe dit eruit gaat zien als totaal plaatje. Nu alleen nog grolsch en net zo netjes als je sr :~! succes man
MHR D.H. Tuning 21,2 pk runner 7 November 2006 #64 A Little brother... Flink aan de knutsel zie ik al weer! We zien en spreken elkaar gauw weer! Lik hem he Dennis
A Little brother... Flink aan de knutsel zie ik al weer! We zien en spreken elkaar gauw weer! Lik hem he Dennis
DOMINIC-TC SBO Crew 7 November 2006 #65 Hey man, ziet er weer strak uit lijkt er wel op of iedereen lichtergaat,jog is heel nice benbenieuwt ik ga hem zeker volgen!
Hey man, ziet er weer strak uit lijkt er wel op of iedereen lichtergaat,jog is heel nice benbenieuwt ik ga hem zeker volgen!
Shuhad Dont hassel the hoff 7 November 2006 #66 Woow pattie kkr dik hoor :W Hoop dat et net zon plaatje word als je sr, suc6 ermee :*
Dennis. Retired 7 November 2006 #67 Heey Patrick, Ik wist het natuurlijk al langer maar nu toch op het forum gezet Die voorkap vind ik echt super mooi:W Spreek je gauw Succes Oi!
Heey Patrick, Ik wist het natuurlijk al langer maar nu toch op het forum gezet Die voorkap vind ik echt super mooi:W Spreek je gauw Succes Oi!
Tommy. *BA DUM TSS* 7 November 2006 #69 fix die dooie foto's eens..ben namelijk benieuwd naar je voorkap setup is gurwlijk, zoals we gewend zijn... word wel wat!! greetz Ken
fix die dooie foto's eens..ben namelijk benieuwd naar je voorkap setup is gurwlijk, zoals we gewend zijn... word wel wat!! greetz Ken
[5th]patrick Kraken ? 7 November 2006 #71 hehe iedereen bedankt voor de reactie's ehm hebben er meer mensen last vn dat de pics het niet doen ik zie het namelijk wel allemaal. ? Greetz
hehe iedereen bedankt voor de reactie's ehm hebben er meer mensen last vn dat de pics het niet doen ik zie het namelijk wel allemaal. ? Greetz
ZipSP Tuning #33 7 November 2006 #72 ik kan ze ook zien hoor patrick. volgend jaar sprintje trekken in de SBO? ziet er weer geslaagt uit ben benieuwd wat voor paintjob er op gaat komen. succes
ik kan ze ook zien hoor patrick. volgend jaar sprintje trekken in de SBO? ziet er weer geslaagt uit ben benieuwd wat voor paintjob er op gaat komen. succes
Marcel флоп т мг е)) 7 November 2006 #74 Nice Patje, leuk ding zon Jog 8) Gaat lekker blaaschen denk :*
Jaspah Nu ook een GC slet.. 7 November 2006 #75 Facilly said: Mooi spul :+ alleen wél gatenkaas Click to expand... gatenkaas = vet
CjJaguarAerox PR: 6,74 7 November 2006 #76 ziet er goed uit die Jog:W misschien overheen gelezen maar ga je ook sbo rijden volgend jaar?
D34dly sr Well-Known Member 7 November 2006 #78 Ziet er netjes uit Patrick Jij kan der ook maar niet van afblijven die scooters Maarjah verder succes ! MzzL Jeroen
Ziet er netjes uit Patrick Jij kan der ook maar niet van afblijven die scooters Maarjah verder succes ! MzzL Jeroen
Tommy. *BA DUM TSS* 7 November 2006 #79 voorkapf is netjes geworden.. vast een teringwerk dat allemaal af te plakken/meten.... wel érg netjes gedaan. ( k zie ze nu wel allemaal iig) greetz Ken
voorkapf is netjes geworden.. vast een teringwerk dat allemaal af te plakken/meten.... wel érg netjes gedaan. ( k zie ze nu wel allemaal iig) greetz Ken
[5th]patrick Kraken ? 7 November 2006 #80 heheh oke mooi ik dacht al dat ik gek werd bij mij doen ze het namelijk elke keer wel allemaal. ehm hoofdstuk SBO ik weet het nog niet zeker ik wil hem eerst af hebben dan kijk ik wel hoe of wat. ehm afplakken en shit valt wel mee heb ik me manier voor greetz
heheh oke mooi ik dacht al dat ik gek werd bij mij doen ze het namelijk elke keer wel allemaal. ehm hoofdstuk SBO ik weet het nog niet zeker ik wil hem eerst af hebben dan kijk ik wel hoe of wat. ehm afplakken en shit valt wel mee heb ik me manier voor greetz