#Bas - 27 August 2004 #101 Als je echt iets raars en heel snels wilt moet je zoiets maken; http://wwwhome.cs.utwente.nl/~berg/ligfiets/tl-trip/hq/t-liggers2.jpg
Als je echt iets raars en heel snels wilt moet je zoiets maken; http://wwwhome.cs.utwente.nl/~berg/ligfiets/tl-trip/hq/t-liggers2.jpg
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 27 August 2004 #102 cheese power said: brake cleaner gebruiken wij echt overal voor er gaat dus aardig wat doorheen...... Click to expand... Juist...
cheese power said: brake cleaner gebruiken wij echt overal voor er gaat dus aardig wat doorheen...... Click to expand... Juist...
BurN Well-Known Member 27 August 2004 #103 Wel een beetje faggot kleuren boys nee geintje ziet er goed uit en ga zo door....
Aerox-Evo70 No Title 27 August 2004 #105 OMG, dit is echt te wazig... btw: hoeveel koeling denk je nodig te hebben ?
ErwinB Euj daar hedde Ert 27 August 2004 #106 Om de scoot voor een sprint op temp te brengen plakken ze anderhalve radiateur af
stunt lc bht rocket piloot:) 29 August 2004 #111 happy birthay klaas en omg wat een super project . kan da zijn da da jullie waren die naar de meeting in harelbeke gekomen zijn ?
happy birthay klaas en omg wat een super project . kan da zijn da da jullie waren die naar de meeting in harelbeke gekomen zijn ?
Dickozzz Well-Known Member 29 August 2004 #112 Congrats hoeveel jaartjes oud ben je geworden Keep up the good work :W
[5th] Douwe Lets Hiv... 29 August 2004 #113 stunt nee waren wij niet klaas ik kom er zo an hoor me ma moet me shirt nog strijken
Richard B henny NTT 29 August 2004 #116 haha jullie zijn echt zooo lijp! die bob toeter is echt goed,hij zit er ook zo mooi bij verder is het boeltje lekker netjes gelast en gespoten,misschien zie ik 'm nog wel eens in 't echt,lijkt me leuk lach me nu al dood in dit topic,ga zo door!
haha jullie zijn echt zooo lijp! die bob toeter is echt goed,hij zit er ook zo mooi bij verder is het boeltje lekker netjes gelast en gespoten,misschien zie ik 'm nog wel eens in 't echt,lijkt me leuk lach me nu al dood in dit topic,ga zo door!
ModKid 1000+ post 30 August 2004 #117 leuk jesus beeldje, nee zonder gein, word wel wat dit vooral met die kleuren bob owned.
@rie Well-Known Member 30 August 2004 #118 hehe lache dit man wel handing gedaan zo dat frame verlengen dit komt vast helemaal goed
[5th] Douwe Lets Hiv... 31 August 2004 #119 thx people klaas heefd cilinder opgehaald bij tuner foto's ervan in eerste post ja arie dit was jou cilinder
thx people klaas heefd cilinder opgehaald bij tuner foto's ervan in eerste post ja arie dit was jou cilinder
Methew Fireblade blazer 31 August 2004 #120 zo aan die cilinder is geen half werk verricht }) Ziet er goed uit heren }:O