-arthur- Suzuki TL1000R 20 August 2004 #61 ook dit project zal vast wel weer goed komen suc6 jongens :+ is er een deadline ? toeter ownt hem wel :W
ook dit project zal vast wel weer goed komen suc6 jongens :+ is er een deadline ? toeter ownt hem wel :W
[5th] Douwe Lets Hiv... 21 August 2004 #62 deadline mwa speelmansplaten ongeveer als ik dan kan ben ik er ook klaas zoizo met dat ding....zou tijd worden dat ik ook es een meeting kan bijwonen
deadline mwa speelmansplaten ongeveer als ik dan kan ben ik er ook klaas zoizo met dat ding....zou tijd worden dat ik ook es een meeting kan bijwonen
[5th]patrick Kraken ? 21 August 2004 #64 klaas ff voor duidelijkheid JE SPOORT NIET ziet er trouwens vet uit dat stuur greetz
Denna Soes Bolkont 21 August 2004 #65 Ik vind dit wel een vet projectje zeg . Dat frame ownt wel hard 8)
[5th] klaas Retired [5th] member 21 August 2004 #66 Tsjah............dank je pattie we zijn niet gek alleen goed geestelijk gestoord.
[5th] klaas Retired [5th] member 21 August 2004 #68 Dank je roderick en we hebben trouwens binnen een week al 5 sterren
RoP#52 Well-Known Member 21 August 2004 #69 zo jongens! de grove houtvijl staat al in de cilinder!!!! dus dat word binnenkort vlammen! groeten
[5th]patrick Kraken ? 22 August 2004 #71 [5th] klaas said: Tsjah............dank je pattie we zijn niet gek alleen goed geestelijk gestoord. Click to expand... ja hmm dat zit er wel in ja
[5th] klaas said: Tsjah............dank je pattie we zijn niet gek alleen goed geestelijk gestoord. Click to expand... ja hmm dat zit er wel in ja
blue demon Well-Known Member 22 August 2004 #74 Hahahaahaha ik vind dit echt zo master Echt te gek gewoon. De toeter owned ook de hele boel. Verder is het frame wel mooi aangepast. Succes ermee Albert
Hahahaahaha ik vind dit echt zo master Echt te gek gewoon. De toeter owned ook de hele boel. Verder is het frame wel mooi aangepast. Succes ermee Albert
[5th]patrick Kraken ? 23 August 2004 #75 Mini-g said: Wat een ding.. Hou me hart vast.. Click to expand... ja ik ook als klaas er op gaat rijden net als op die fotow met die hoed
Mini-g said: Wat een ding.. Hou me hart vast.. Click to expand... ja ik ook als klaas er op gaat rijden net als op die fotow met die hoed
[5th] klaas Retired [5th] member 23 August 2004 #76 Zo kan ie wel weer he patje thnx vor alle reacties mensen
M MaD*MaTt Area POWA 23 August 2004 #78 Whahhaah ik ga kapot van het lachen met die fotos Bob de Bouwer ownats
MHRntt TJ-tuning 23 August 2004 #79 de vetheid +ralf+ Als ik bij mij in de schuur tussen de rommel ga zoeken kom ik nou nooit zulke spullen tegen Ga zo door, ben benieuwd naar eindresultaat!
de vetheid +ralf+ Als ik bij mij in de schuur tussen de rommel ga zoeken kom ik nou nooit zulke spullen tegen Ga zo door, ben benieuwd naar eindresultaat!