[5th]Nick The Bad Guy 8 March 2006 #85 Ik niet :| haha, ik ben een kk harde kraker! Nee hoor grapje tinus
[5th]Martijn leipe shit ouwe 8 March 2006 #90 [5th]patrick said: Doodziek tinus :W ziet er goed uit Click to expand... dankej kerel :*
[5th]Martijn leipe shit ouwe 9 March 2006 #92 Smoker said: hey kerel, Netjes weer hoor8) Deftig schijfje spot ik ook:7 Click to expand... dank u
DG. DG Design 9 March 2006 #93 Nice ding :W.. ook allemaal erg mooie spullen. Ben benieuwd naar de eerste filmpjes, zal denk ik flink wennen zijn om daarop te rijden succes verder
Nice ding :W.. ook allemaal erg mooie spullen. Ben benieuwd naar de eerste filmpjes, zal denk ik flink wennen zijn om daarop te rijden succes verder
[5th]Martijn leipe shit ouwe 9 March 2006 #95 DG SF2 said: Nice ding :W.. ook allemaal erg mooie spullen. Ben benieuwd naar de eerste filmpjes, zal denk ik flink wennen zijn om daarop te rijden succes verder Click to expand... ohwja dat zal best wel , ben erg ook benieuwd hoe dat gaat rijden O-)
DG SF2 said: Nice ding :W.. ook allemaal erg mooie spullen. Ben benieuwd naar de eerste filmpjes, zal denk ik flink wennen zijn om daarop te rijden succes verder Click to expand... ohwja dat zal best wel , ben erg ook benieuwd hoe dat gaat rijden O-)
[5th]Martijn leipe shit ouwe 9 March 2006 #96 theyske said: damned deze is mooi Click to expand... dankje kerel
-arthur- Suzuki TL1000R 9 March 2006 #97 DG SF2 said: Nice ding :W.. ook allemaal erg mooie spullen. Ben benieuwd naar de eerste filmpjes, zal denk ik flink wennen zijn om daarop te rijden succes verder Click to expand... als hij de nrg van nick aan de grond houd, zal ie de zip ook wel onder de knie krijgen :winner: erg vet martijn, en je hebt pm :z
DG SF2 said: Nice ding :W.. ook allemaal erg mooie spullen. Ben benieuwd naar de eerste filmpjes, zal denk ik flink wennen zijn om daarop te rijden succes verder Click to expand... als hij de nrg van nick aan de grond houd, zal ie de zip ook wel onder de knie krijgen :winner: erg vet martijn, en je hebt pm :z
[5th]Nick The Bad Guy 9 March 2006 #98 -arthur- said: als hij de nrg van nick aan de grond houd Click to expand... Arthur @ SMP na een rondje: Dat ding heeft TE veel koppel vriend! :winner:
-arthur- said: als hij de nrg van nick aan de grond houd Click to expand... Arthur @ SMP na een rondje: Dat ding heeft TE veel koppel vriend! :winner:
[5th]Martijn leipe shit ouwe 9 March 2006 #99 @ arthur, dat denk ik ook wel -:- en pm had ik gelezen @ Gewoon zo laten , niets meer aan doen
[5th]Tom. [5th]Rambo. 9 March 2006 #100 martijn'86 said: @ Gewoon zo laten , niets meer aan doen Click to expand... Wtf? Martijn, zie er naar uit m te zien vlammen vriend 8)
martijn'86 said: @ Gewoon zo laten , niets meer aan doen Click to expand... Wtf? Martijn, zie er naar uit m te zien vlammen vriend 8)