5 september legale meeting

kheb filmpje van knapuh maar weet niet of dat van z'n laatste run is, maar hij vliegt wel erg hard voorbij. die drempel was erg gevaarlijk ja.
maar verder was het voor mij wel een geslaagd dagje
 
SpeedNRG said:
kheb filmpje van knapuh maar weet niet of dat van z'n laatste run is, maar hij vliegt wel erg hard voorbij. die drempel was erg gevaarlijk ja.
maar verder was het voor mij wel een geslaagd dagje

Zkrs Jong, alleen moeten we bij de volgende meeting wat sneller zijn!
 
DSC05355.jpg


Iemand die prijzen gezien? :X Cabrateur :P

Hahah laatste remmer van Vinkenslag
1517.gif
 
maar wat ok jammer is echt veel snel spul was er niet of heb ik het fout.. en dan dat frame met twee blokjes:| ac zonder koelkappe zal leuk en lang lope
 
ErwinB said:
DSC05355.jpg


Iemand die prijzen gezien? :X Cabrateur :P

Hahah laatste remmer van Vinkenslag
1517.gif

Whooo, ik denk dat ik mijn prijzen aan moet passen ?
Ik wil echt niet weten wat stage 6 moet kosten.( en dat in zo'n gunstig belasting klimaat )


Erwin: extreme tuned ? dan zal je wel extreme betaald hebben ;)
 
Twin said:
Erwin: extreme tuned ? dan zal je wel extreme betaald hebben ;)

Dat wil je niet weten -:-

Toen we terug reden zagen we een blauwe vito aan de andere kant voorbij sjezen, Het is nog bijna zonde van je brandstof, maar goed gespreksvoer :P
 
waneer is de volgende meeting daar?? heb er nu al zin in alles was goed geregeld alles duidelijk testbank klopte perfect week maar paar pk's af:| en sprinte was ook goed.. ook zo duidelijk
 
EvolutionNeos said:
Weet eigelik iemand waar de uitslagen van de sprints komen te staan??
zullen vanavond op het late journaal komen,,,, samen met een delegatie van de ME die even een paar halletjes met thuisbloemisten komen helpen:) :)
 
EvolutionNeos said:
Weet eigelik iemand waar de uitslagen van de sprints komen te staan??

Op hun site waarschijnlijk, mischien bij de BEREKENINGEN van het meeste vermogen.

nardo zip 7,31 sec
knapuh 7,32 sec

Berg op wel te verstaan !( ik mag hopen dat hij dit in jubbega nog ooit kan herhalen )

Dadelijk flip ik helemaal door dus ik kan er maar beter mee ophouden :P
 
Back
Top