5 september legale meeting

Hehe cool ik kom ook kijke :) Ff vervoer geregeld.. zolang t niet zo'n zooi word als daytona vind ik het best.. helaas kom ik niet met eige sr mja dies dood en @ cops :(
Mja morguh :)
 
oke wij zullen er ook zeker zijn. we zijn er met:
NRG: Evo 70
Aerox: evo 50
Aerox: Speed 70
Sonic: Speed 70
Sonic: pro race 70

hoop dat het vet gaat worden, het weer zit in elk geval mee!
 
SpeedNRG said:
oke wij zullen er ook zeker zijn. we zijn er met:
NRG: Evo 70
Aerox: evo 50
Aerox: Speed 70
Sonic: Speed 70
Sonic: pro race 70

hoop dat het vet gaat worden, het weer zit in elk geval mee!

Je vergeet iemand

toxic Sr met manston2

George en ik hebben nog vervoer kunnen regelen.
 
SpeedNRG said:
oke wij zullen er ook zeker zijn. we zijn er met:
NRG: Evo 70
Aerox: evo 50
Aerox: Speed 70
Sonic: Speed 70
Sonic: pro race 70

hoop dat het vet gaat worden, het weer zit in elk geval mee!

aerox: evo50, ben ik dat :D

hoop dat er leuke mhr/evo/manston 50 setups zijn om tegen te sprinten :)

hoe komen jullie dan, ronnie en george?


[EDIT]

hiermee ben ik dus aanwezig als iemand wil sprinten tegen evo50 :P

pic1.JPG
 
Ik kom er net vanaf, en heb nog nooit zoveel pauper kampers en andere debielen op een zigeunerkamp bij elkaar gezien.

Ik heb Inne even gesproken en wat foto's geschoten en zijn we na een uur weer terug huiswaarts gekeerd.

Vrij goede locatie en mooie sprintbaan waar amper iemand gebruik van maakte. En een mooie ring voor destruction derby, waar gek genoeg de meest gewaagde 'stunts' werden 'uitgevoerd'

Tot zover mijn verslagje, Vanavond pics van oa woonwagens :P
 
Ik heb een leuke dag gehad. Veel snel/mooi spul gezien, vooral die zipjes van TWINS Tuning vlogen lekker. Orginisatie was ook goed geregeld.

Kortom: Een geslaagde dag.
 
vond t een leuke meeting.. alleen int begin moestje nogal uitkijke datje niet werd omgerede alsje rondliep.. maar organisatie was wel goed tijdens strints enzo..

leuke dag gehad
 
Meeting was zeer geslaagt, beta liep harstikke slecht. Volgende meeting beter, werd als pechvogel van de dag beschouwd. Geen puinzooi, alles was zeer goed geregeld, alleen had er een afstel stuk moeten zijn. Ik kon mijn scooter niet afstellen, kon nergens flink gas geven. Weet iemand of de foto's die de dame met het scooterattack truitje gemaakt heeft ergens op een site staan?
 
Idd tot 1 uur was het best chaos, maar daarna werd het er toch beter af, alleen vind ik jammer dat er geen uitdraai was van de sprint tijden, alleen de eerste 3 werden genoemd. dus de rest wist hun tijd niet, want die kon je niet lezen waar we moesten w88 :P

die zipjes van twins reden wel goed maar de winnaar van de 70 cc klasse, had een MHR replica getuned, geen speed replica maar gewoon mhr replica.
Met een nardo en geen rotor, wazig, maar goed gedaan van die gast (Y)

ik vond het wel geslaagd
 
Justa@eroxlover said:
Weet iemand of de foto's die de dame met het scooterattack truitje gemaakt heeft ergens op een site staan?


dat was razma :)
foto's komen als het goed is op st.net


verder vond ik het wel grappig vandaag, maar zat me te irriteren aan bepaald volk

heb lekker gebrand :)
 
Organisatie was best in orde, toch was het niet echt onder controle, omdat het zo druk was denk ik. (3500 man :rolleyes: ) De sprints vond ik erg slecht, die drempel was gevaarlijk, er zou zo iemand kunnen vallen.

Maar het was iig beter dan Konischboch :D
 
Back
Top