5 september legale meeting

Tja... ze spreken zichzelf steeds meer tegen helaas...
Ik heb per fax de 'echte' vergunning ontvangen die ze sinds vanochtend (?) van de gemeente hebben gehad. Die is er dus sinds vandaag wel. Het vorige papier was dus idd gewoon wat anders...

Beetje jammer dat iedereen wel met het andere papiertje wel voorgelogen werd, maar ja. En omdat onze sponsor het wil gaan we er met het Stunt Team heen, zelf ga ik denk ik niet.
 
Quote:
Originally Posted by EvolutionNeos
Ik ben er Neos met evo 70 tuned etc.
Dennis is er met NRG Evo 70 tuned etc
Danny is er met F12 met Team 70 etc

Verder denk ik dat er hier uit de omgeving (venlo) nog een sr met manston en een beta met speed en een aerox met speed komen!

Greettzz

Maar als het slecht georganiseerd is rijd ik er geen meter! Zoals de daytona meeting (rotzooi en NRX gasten op de weg)

Kan verder me nog iemand vertellen hoe het eruitziet daar??



Aerox Evolution said:
eeuhmm...
wat dacht je van nog een rox met evo50 :D

;)
llee
he peulen kom je ons versterken ja jim en ik gaan ook ik weet alleen niet of vince met frikandel yamaha komt loopt wel maaaaaaaaaaar ik haal hem nog altijd in :P
 
burning neo's said:
Quote:
Originally Posted by EvolutionNeos
Ik ben er Neos met evo 70 tuned etc.
Dennis is er met NRG Evo 70 tuned etc
Danny is er met F12 met Team 70 etc

Verder denk ik dat er hier uit de omgeving (venlo) nog een sr met manston en een beta met speed en een aerox met speed komen!

Greettzz

Maar als het slecht georganiseerd is rijd ik er geen meter! Zoals de daytona meeting (rotzooi en NRX gasten op de weg)

Kan verder me nog iemand vertellen hoe het eruitziet daar??




llee
he peulen kom je ons versterken ja jim en ik gaan ook ik weet alleen niet of vince met frikandel yamaha komt loopt wel maaaaaaaaaaar ik haal hem nog altijd in :P

ja ik kom ook, gister met jim afgesproken, allebij de roxjes achter in de pajero :P

en ik rij dan ook samen met jim erheen
 
Aerox Evolution said:
ja ik kom ook, gister met jim afgesproken, allebij de roxjes achter in de pajero :P

en ik rij dan ook samen met jim erheen


hmm ik moet kijken hoe ik dat ga doen peulen jij had trek haak ofniet
 
Ik wil me verder nergens mee bemoeien (doe ik dus wel) Maar ik vindt het allemaal wel heel erg vaag. Klinkt als een gigantische promotie stunt, maar of alle beloftes uitkomen? Ik hoor graag hoe het is geweest.

Grtz Barney

ps: Ze zeggen dus al een maand dat ze een vergunning hebben, maar hebben hem nog maar een week binnen. Raarrrrrrrr.....
 
68-1093867250.jpg


hiermee ben ik paraat ( maybee laatste keer :X )
 
Brommersprint said:
Ik wil me verder nergens mee bemoeien (doe ik dus wel) Maar ik vindt het allemaal wel heel erg vaag. Klinkt als een gigantische promotie stunt, maar of alle beloftes uitkomen? Ik hoor graag hoe het is geweest.

Grtz Barney

ps: Ze zeggen dus al een maand dat ze een vergunning hebben, maar hebben hem nog maar een week binnen. Raarrrrrrrr.....

nog iemand met dezelfde gedachten..
+ eerst het stunt team op de affiches zetten en dan vragen of we komen..
 
Back
Top