5 september legale meeting

DennisB said:
ach jah, ik woon een paar km verderop

gooi de aerox iig effe op de testbank... mocht het gewoon kutgeregeld zijn daarzo, dan ben ik snel weer weg


hmm ik fix ff aanhangertje, en dan gaan we met de rox + roze pimpmobiel :)


als het nix is zijn we weer weg + heeft het ons nix gekost... :)
 
Hoop dat dit iets word want zo niet zou zwaar klote zijn voor diegene die in limburg en omstreken wonen....is er eens een meeting in de buurt en hoor/zie k dat alles kut geregeld is schijnbaar.... hoop dat de organisatie er iets van maakt...
 
etienne said:
Hoop dat dit iets word want zo niet zou zwaar klote zijn voor diegene die in limburg en omstreken wonen....is er eens een meeting in de buurt en hoor/zie k dat alles kut geregeld is schijnbaar.... hoop dat de organisatie er iets van maakt...

Prcies, we moeten hier in Limburg eens wat meer GOEDE legale meetings/activiteiten regelen. Beetje een naam opbouwen zodat de mensen ook moeite willen doen om zover ervoor te reizen :)
 
Da-vid said:
hmm ik fix ff aanhangertje, en dan gaan we met de rox + roze pimpmobiel :)


als het nix is zijn we weer weg + heeft het ons nix gekost... :)

ik neem de aanhanger van het bedrijf van mn vader
en jah, bjorn gaat zeker mee :) incl. beta en aerox en dat ding van jullie
 
Da-vid said:
en gaan we ff die meeting euwnen
QUOTE]

ik hoop dat jullie ook waar kunnen maken wat jullie zeggen:P
want wij komen ook met een aantal snelle:)
hoop wel dat er genoeg serieuze mensen komen, is wel zo leuk! en niet al te veel NRX-gasten.
weet iemand trouwens of dit op een losstaand terrein is of dat het weer aan een weg is ofzo??

greetz Dennis
 
SpeedNRG said:
Ik hoop dat jullie ook waar kunnen maken wat jullie zeggen:P
want wij komen ook met een aantal snelle:)
hoop wel dat er genoeg serieuze mensen komen, is wel zo leuk! en niet al te veel NRX-gasten.
weet iemand trouwens of dit op een losstaand terrein is of dat het weer aan een weg is ofzo??

greetz Dennis


was niet echt serieus bedoelt :P , Hoewel we wel een van de snelste zullen zijn (zelfs het roze pimpding :D)
 
het zou gewoon een prive terrein zijn... volgens mij ligt dit terrein @ een industrieterrein

verder zal bruteorage dr wel zijn (neos met speed)
als het goed is is bjorn er (specialark mens) met een cross setup
ik ben dr met een snelle 50cc setup
en david/michiel met dat beunding met een luchtgekoelde w poorter

verder heb ik geen idee wat er komt
 
PiaPimp said:
Prcies, we moeten hier in Limburg eens wat meer GOEDE legale meetings/activiteiten regelen. Beetje een naam opbouwen zodat de mensen ook moeite willen doen om zover ervoor te reizen :)

Amen !!!!

is er nog nieuwe info bekend?
is er nog steeds geen vergunning?

heb opzich wel zin om te komen!
 
Ik ben er Neos met evo 70 tuned etc.
Dennis is er met NRG Evo 70 tuned etc
Danny is er met F12 met Team 70 etc

Verder denk ik dat er hier uit de omgeving (venlo) nog een sr met manston en een beta met speed en een aerox met speed komen!

Greettzz

Maar als het slecht georganiseerd is rijd ik er geen meter! Zoals de daytona meeting (rotzooi en NRX gasten op de weg)

Kan verder me nog iemand vertellen hoe het eruitziet daar??
 
Last edited by a moderator:
Ik wil ook wel met een paar jongens komen, maar ga niet voor niets rijden, zoals ik al eerder zei. Is er nog andere informatie bekend?
 
ik heb een paar dagen geleden een mail gestuurd,of het doorgaat en hoe het zit met vergunningen en politie, maar ik heb nog niets terug ontvangen :rolleyes:

moet nog eens kijken of ik kom, aanhanger hebben we, alleen geen auto met trekhaak :X

edit: onderstaande reply zegt genoeg denks :)
 
Last edited:
Vandaag zijn de jongens van NK-Scootercenter bij ons geweest en hebben we het 1 en ander besproken.
Wij zijn er iig met de testbank.
Ze vertelde me dat ze een vergunningen hebben en die nog zouden posten... dus afwachten maar.

Verder denk ik dat dit zkkr een geslaagde meeting kan worden, want die jongens zijn er egt serieus mee bezig.

Nou dit was dan mijn informatie hopen dat die jongens van NK-Scootercenter nog wat posten voor meer duidelijkheid en verdere informatie.

Mzzl Bjorn
 
will be there..............
als ik dat klote ding weer aan de praat krijg komen we met:
aerox Evo stage 3 tuned
ark manston jager stage 5 tuned :D
neos 50 snel ( weet niet welke iig aluminium )
word vast wel lachuh
 
zou telefoontje plegen dan:?

Hoop voor die zaak dat het niet zo'n meeting wordt als de vorige.

Wordt hun zaak door het slijk gehaalt door zo'n gast die zogenaamd weet hoe hij meetings moet organiseren..
 
Back
Top