5 september legale meeting

Ik vond het wel een geslaagde dag, was eigelijk voor ons in zuid-limburg de eerste legale meeting kort in de buurt die toch wel goed georganiseerd was, alleen tot 1 uur was het een zooitje vond ik maar erna was het wel relax, cker de zipjes van twins was echt ff vet...blaasde echt hard....toch wel een geslaagde dag vind ik, hoop dat het vaker gebeurt dat hier in het zuide legale meetingen worden georganiseerd....
 
Da-vid said:
damn die drempel + uitrij stuk
echt te kut
ik moest voor de streep al remmen :X

diegene met de beste remmen heeft volgens mij gewonnen :P

ja je vloog daar wel een flink stukje :D

die van twins moesten ook al paar meter voor eind remmen, dat was echt kut,
en trouwens testbank resultaten en sprinttijden was ik zeer over aan t twijfelen of die wel klopten

maja ik heb plezier gehad, ookal was me scoot er niet
geslaagde meeting !
 
De meeting was zo wel leuk, alleen waren de sprints erg slecht geregeld!
Ik schrok me kapot toen ik die drempel aan zag komen.
 
big-t said:
die zipjes van twins reden wel goed maar de winnaar van de 70 cc klasse, had een MHR replica getuned, geen speed replica maar gewoon mhr replica.
Met een nardo en geen rotor, wazig, maar goed gedaan van die gast (Y)

ik vond het wel geslaagd
yep tuurlijk handgeklokt!! en 15,8 pk :) wint van de nummer 3 in jubbega??? haha nou meneer van schie moet weer een winter aan het werk als ie "hier naar toe gaat:) :) enne Marco xsh ook! tja hier verlies je van heeeeeeele speciale scoots {!
 
Ja ik snapte er ook geen zak van, dat iemand gewonnen had met mhr replica etc, die had zeker gewoon een valse start gemaakt!
 
kut, mij werd verteld dat mbv niet meer ging, dus daarom was ik er niet en nu zie ik op die foto's dat ze er wel waren, wel kut dat ik totaal niet wist dat ze toch gingen.

volgende x beter
 
1. NO GO AREA
Knapuh ging zo hard over de baan dat hij het zelfs met een sp niet geremd kreeg en in het schuim eindigde,en toch verliezen volgens de tijdmeting ????
Het publiek was duidelijk een andere mening toegedaan laat dat duidelijk zijn.
We hebben er nu wel weer een kamikaze bij; kami-knapuh, de laatste remmer van Vinkenslag. :P

Levensgevaarlijke toestanden als je het mij vraagt.

Doe mij maar een cirquit dagje van Inne.

Ben erg benieuwd of iemand foto of filmpjes heeft van knapuh's laatste spectaculaire run.
 
Ja, maar op het laatst had Knapen ook flink commentaar op de organisatie! Waar die dus ook groot gelijk in had!
 
EvolutionNeos said:
Ja ik snapte er ook geen zak van, dat iemand gewonnen had met mhr replica etc, die had zeker gewoon een valse start gemaakt!

Ik vroeg de " winnaar " of hij dacht dat hij ook echt sneller was, hij stond me een beetje raar aan te kijken en biechte op dat hij wel 15,4 pk had met zijn mhr replica, 21 dellorto std ontsteking en gianelli shot.

:|
 
1: 2fast pruts zipje heeft volgens mij nooit gereden
2: tijdmeting:
emot-rolleyes.gif
sloeg nergens op, en die drempel sloeg nergens op
 
Twin said:
Ik vroeg de " winnaar " of hij dacht dat hij ook echt sneller was, hij stond me een beetje raar aan te kijken en biechte op dat hij wel 15,4 pk had met zijn mhr replica, 21 dellorto std ontsteking en gianelli shot.

:|

Hehe wat een sukkel dan.
 
volgens mij is er iets foutgegaan denk ik zo:P en die drempel mogen ze wel weghale van mij.. en een langeruitloop stuk die was lang genoeg zei die vent die startsijn gaf:|
 
niek_loog said:
1: 2fast pruts zipje heeft volgens mij nooit gereden
2: tijdmeting:
emot-rolleyes.gif
sloeg nergens op, en die drempel sloeg nergens op

Lezers kijk nog eens naar mijn onderstaande lijfspreuk.
Gezien ? laten we het publiek dan maar beschouwen als 1000 experts en laat de tijdsmeting maar in zijn waarde die deze verdient.

Beter geen confetti en korting op de testbank en wat extra geld besteden aan een goed startsysteem met tijdsmeting :L ik geloof dat Inne wel wat kan regelen.

The Ant
:7
 
Back
Top