5 september legale meeting

Het gaat snel hier ! ik was al weer te laat.
Beerke en erwin als jullie even samen een sigaartje van hun exportproduct gaan draaien zijn jullie even rustig en kunnen de anderen even on-toppic doorgaan.
:L
Foto's
 
Twin said:
Dadelijk flip ik helemaal door dus ik kan er maar beter mee ophouden :P
dat snap ik 8) en zeker als je door 15,4 pk gedold wordt *D *D *D :henko: ;)

heeft iemand dat adres van z'n tuner , veelbelovend voor jubbega en damwoude :)
 
Twin said:
Op hun site waarschijnlijk, mischien bij de BEREKENINGEN van het meeste vermogen.

nardo zip 7,31 sec
knapuh 7,32 sec

Berg op wel te verstaan !( ik mag hopen dat hij dit in jubbega nog ooit kan herhalen )

Dadelijk flip ik helemaal door dus ik kan er maar beter mee ophouden :P

adem in adem uit....en trouwen waren ok veel wespen en bije daar:X
 
Twin said:
Op hun site waarschijnlijk, mischien bij de BEREKENINGEN van het meeste vermogen.

nardo zip 7,31 sec
knapuh 7,32 sec

Berg op wel te verstaan !( ik mag hopen dat hij dit in jubbega nog ooit kan herhalen )

Dadelijk flip ik helemaal door dus ik kan er maar beter mee ophouden :P

Ja dat sloeg ook erg op puin. Maar je kan eigelik het beste die hele tijdsmeting met een korreltje zout nemen.

Verder was het in het midden ook wel een zooitje, maar op de parkeerplaats waar wij stonden was het erg vet!!
 
die jongen werkt @ lokale brommerzaak samen met zijn broer (die sp met malossi kleuren)

volgens mij tunen ze zelf.. :)

was btw een shot die ie erop had (tenminste dat zei ie :X)
 
Beerke said:
dat snap ik 8) en zeker als je door 15,4 pk gedold wordt *D *D *D :henko: ;)

heeft iemand dat adres van z'n tuner , veelbelovend voor jubbega en damwoude :)


hij was home tuned zei die blok is nog nooit opengeweest standaard krukas + lagers vertelde die en de cilinder heeft ie zelf aangepast
 
zip actje said:
hij was home tuned zei die blok is nog nooit opengeweest standaard krukas + lagers vertelde die en de cilinder heeft ie zelf aangepast
zijn wij nu allemaal eigenlijk wel goed bezig????????????????? :|
 
ik reed vandaag ook nog met std lagers + asje :X:X, volgens koso ff 13,5K gehaald (mja weet nooit cker met trippende koso's)

zal niet lang duren totdat alles naar de klote loopt :P
 
Jah klopt, ik had hem het ook gevraagt, standaard asje en lagers, en home tuned mhr replica, carters niet tuned enzo. en zijn broers werkten in een scooter zaak.
maar jah 15 pk halen met zo'n setup is toch mooi gedaan.
 
uhm hij zal wel het handboek hebben voor <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=home&v=56">home</a> tuners... hebben ze in braband niet:( daar hebben ze wel twins :P weet je zeker dat je goed zit

offtopic.... ej twin ik stuur jou morge die foto's van dat zipje wel ff van onsteking kant...
 
NOU NOU MIJN VERSLAG
aangekomen in het limburgse land
dachten de Ant en ik aangekomen te zijn op het grootste wallhalla der kampenellie en de grootste soft drugs producent der nederlanden
maarja er stond een testbank en een sprintbaan dus was wel interesant
mijn membraam kleppen hadden het begeven dus kreeg ik Ants membraam gelukkig kon ik nog sprinten en banken
ik adviseer de mensen van mbv scooters om de zaak te verkopen
en schoolgeld terug te vragen want van scooters en vooral testanken wisten ze niet veel
nou 20.6 pk gescoort op de bank was een 1ste plaats
toen gingen we sprinten
en ja kinders het was weer een doden race en ik denk dat ik 9 levens heb want zoveel bijna dood ervaringen die in onderhand heb heeft niemand
maarja we gaan sprinten
de eerste run reed ik berg op 7.3 :D:D maar +- 20 meter voor de finish draaide ik mun gas dicht want ik denk na 20 meter achter de finish verscheen er ineens een drempel
vond ik wel een beetje link ik had de 2de tijd dus ik dacht
de volgende run draai ik mun gas pas dicht na de finish
dus de 2de run het startsein werd gegeven dus gas erop
in mijn hoofd was het leeg op dat moment er zat maar in ding in mun kop na de finish gas los eerder niet okal kan ik het dan niet meer na vertellen zo gezegt zo gedaan
ik eindigde in de schuimbalen ik was net niet gevallen en ik stook mijn duim op naar het publiek ik denk dat er misschien 500 man ston en ze begonnen allemaal te klappen en te juichen marja volgens de tijdmeting was ik slomer als mun eerste run
toen zakte zoals we dat in het helmons zegge
mun box van mun kont
ik werd tweede ik neem deze meeting niet echt serieus
bij de prijsuitrijking heb ik de organisatie op zun flikker gegeven

mensen bij deze IK EN MIJN SCOOTER
ZAL JIJ NOOOOOOOOOOOOOOOOOIT MEER IN HET LIMBURGSE LAND ZIEN VERSCHIJNEN als ik op vakantie ga dan rijd ik er omheen ze kunnen beter vlaaien gaan bakken want scootermeetings organiseren kun je beter aan een hollander overlaten als aan die reserve duitsers

einde bericht.




ps. ik heb verder niets tegen limburgers
 
big-t said:
Jah klopt, ik had hem het ook gevraagt, standaard asje en lagers, en home tuned mhr replica, carters niet tuned enzo. en zijn broers werkten in een scooter zaak.
maar jah 15 pk halen met zo'n setup is toch mooi gedaan.

Is zeker niet verkeerd ! alleen eerlijk gezegd denk ik niet dat dat voldoende is om knapuh voorbij te branden.
 
KnaPuH said:
NOU NOU MIJN VERSLAG
aangekomen in het limburgse land
dachten de Ant en ik aangekomen te zijn op het grootste wallhalla der kampenellie en de grootste soft <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=drugs&v=56">drugs</a> producent der nederlanden
maarja er stond een testbank en een sprintbaan dus was wel interesant
mijn membraam kleppen hadden het begeven dus kreeg ik Ants membraam gelukkig kon ik nog sprinten en banken
ik adviseer de mensen van mbv <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=scooters&v=56">scooters</a> om de zaak te verkopen
en schoolgeld terug te vragen want van <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=scooters&v=56">scooters</a> en vooral testanken wisten ze niet veel
nou 20.6 pk gescoort op de <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=bank&v=56">bank</a> was een 1ste plaats
toen gingen we sprinten
en ja kinders het was weer een doden race en ik denk dat ik 9 levens heb want zoveel bijna dood ervaringen die in onderhand heb heeft niemand
maarja we gaan sprinten
de eerste run reed ik berg op 7.3 :D:D maar +- 20 meter voor de finish draaide ik mun gas dicht want ik denk na 20 meter achter de finish verscheen er ineens een drempel
vond ik wel een beetje link ik had de 2de tijd dus ik dacht
de volgende run draai ik mun gas pas dicht na de finish
dus de 2de run het startsein werd gegeven dus gas erop
in mijn hoofd was het leeg op dat moment er zat maar in ding in mun kop na de finish gas los eerder niet okal kan ik het dan niet meer na vertellen zo gezegt zo gedaan
ik eindigde in de schuimbalen ik was net niet gevallen en ik stook mijn duim op naar het publiek ik denk dat er misschien 500 man ston en ze begonnen allemaal te klappen en te juichen marja volgens de tijdmeting was ik slomer als mun eerste run
toen zakte zoals we dat in het helmons zegge
mun box van mun kont
ik werd tweede ik neem deze meeting niet echt serieus
bij de prijsuitrijking heb ik de organisatie op zun flikker gegeven

mensen bij deze IK EN MIJN SCOOTER
ZAL JIJ NOOOOOOOOOOOOOOOOOIT MEER IN HET LIMBURGSE LAND ZIEN VERSCHIJNEN als ik op vakantie ga dan rijd ik er omheen ze kunnen beter vlaaien gaan bakken want scootermeetings organiseren kun je beter aan een hollander overlaten als aan die reserve duitsers

einde bericht.




ps. ik heb verder niets tegen limburgers

knapuhh laatse zinnetje klopt niet lijkt mij ik heb je aventoe bezich gezien in de klas:X
 
das waar, mijn tweede tijd was niet eens gemeten. er verscheen 00:00 lekker snel als je het mij vraagt :P

hij had wel 15 pk maar om dan de sprint te winnen van knapuh, dat denk ik niet.
 
KnaPuH said:
NOU NOU MIJN VERSLAG
aangekomen in het limburgse land
dachten de Ant en ik aangekomen te zijn op het grootste wallhalla der kampenellie en de grootste soft drugs producent der nederlanden
maarja er stond een testbank en een sprintbaan dus was wel interesant
mijn membraam kleppen hadden het begeven dus kreeg ik Ants membraam gelukkig kon ik nog sprinten en banken
ik adviseer de mensen van mbv scooters om de zaak te verkopen
en schoolgeld terug te vragen want van scooters en vooral testanken wisten ze niet veel
nou 20.6 pk gescoort op de bank was een 1ste plaats
toen gingen we sprinten
en ja kinders het was weer een doden race en ik denk dat ik 9 levens heb want zoveel bijna dood ervaringen die in onderhand heb heeft niemand
maarja we gaan sprinten
de eerste run reed ik berg op 7.3 :D:D maar +- 20 meter voor de finish draaide ik mun gas dicht want ik denk na 20 meter achter de finish verscheen er ineens een drempel
vond ik wel een beetje link ik had de 2de tijd dus ik dacht
de volgende run draai ik mun gas pas dicht na de finish
dus de 2de run het startsein werd gegeven dus gas erop
in mijn hoofd was het leeg op dat moment er zat maar in ding in mun kop na de finish gas los eerder niet okal kan ik het dan niet meer na vertellen zo gezegt zo gedaan
ik eindigde in de schuimbalen ik was net niet gevallen en ik stook mijn duim op naar het publiek ik denk dat er misschien 500 man ston en ze begonnen allemaal te klappen en te juichen marja volgens de tijdmeting was ik slomer als mun eerste run
toen zakte zoals we dat in het helmons zegge
mun box van mun kont
ik werd tweede ik neem deze meeting niet echt serieus
bij de prijsuitrijking heb ik de organisatie op zun flikker gegeven

mensen bij deze IK EN MIJN SCOOTER
ZAL JIJ NOOOOOOOOOOOOOOOOOIT MEER IN HET LIMBURGSE LAND ZIEN VERSCHIJNEN als ik op vakantie ga dan rijd ik er omheen ze kunnen beter vlaaien gaan bakken want scootermeetings organiseren kun je beter aan een hollander overlaten als aan die reserve duitsers

einde bericht.




ps. ik heb verder niets tegen limburgers


Knapuh kom rustig tot jezelf en desnoods rol je er een samen met beerke !

vervolgens stel ik je deze vraag: STUKSKE FLAAI ?


Bwahahhah
 
Da-vid said:
@ knapuh: kom je ook niet als ik ooit genodigen meeting zo organiseren in limburg :(?
ik vin je een hele aardige jongen
ookal wor ik opgehaald met de koets van beatrix dan ga ik niet jullie zijn toch sneller als mij
 
Back
Top