4 Juni Brommersprint Damwoude

Status
Not open for further replies.
KrazieHansie said:
Liever een veroest niet uitziend ding en die super snel is dan z'n "ik heb in de scootin gestaan" mooie zonder snelheid.....

Om eerlijk te zijn.. is dat ding van Van Schie mooi??
neej maar hij is vet omdat het ongelofelijk snel is en omdat dat motorblok extreem is...

Het ding is verzorgt, en dat maakt hem voor mij ook een stukkie mooier als dat rare puch frame uit damwoude.

Ben benieuwd hoe het er aan toe gaat, maar ik ben iig. van de Partij 8)

Inschrijfnummer : 6-23

-:-

Allemaal veel plezier toegewenst op me verjaardag.
Hoop toch eigenlijk wel dat er iemand van het forum onder de 7 sec rijd wordt wel eentonig als alleen van schie dat de hele tijd lukt:P

X-clusive said:
Allemaal veel plezier toegewenst op me verjaardag.
Hoop toch eigenlijk wel dat er iemand van het forum onder de 7 sec rijd wordt wel eentonig als alleen van schie dat de hele tijd lukt:P

Van Schie is ook aangemeld hier @ forum hoor :)

Komt er weer het zelfde startsysteem van Ribbens?

Dan weet ik dat ik bij oranje weg moet zijn. :|

vorig jaar was dat ook zo dus neem aan van ditjaar weer hetzelfde:)

iedere sprint wat meer ervaring met het start systeem erbij:P

Joël said:

Dat geeft toch niet, ik heb er nooit last van iig :p

Joël said:

;) Heb nog wat leuks bedacht. Spreek je er nog wel over :)

Wat een gezeur over dat startsysteem, daar mankeert helemaal nix aan. Het licht puur aan de rijders......ik heb er iig nooit problemen mee. Gewoon weggaan op oranje......het is een 0.5 boom dat wil zeggen dat de lichten 0.5 sec na elkaar branden en aangezien de reactie tijd van de mens ongeveer 0.5 sec bedraagt moet je gewoon weg gaan op oranje!!!!

sprintfreakz said:
Wat een gezeur over dat startsysteem, daar mankeert helemaal nix aan. Het licht puur aan de rijders......ik heb er iig nooit problemen mee. Gewoon weggaan op oranje......het is een 0.5 boom dat wil zeggen dat de lichten 0.5 sec na elkaar branden en aangezien de reactie tijd van de mens ongeveer 0.5 sec bedraagt moet je gewoon weg gaan op oranje!!!!

eindelijk iemand die eens iets verstandigs zegt hierover

applaus

[dbr] scarface said:
zeker ik zal er ook zijn iemand moet den bosch racing toch verdedigen? zie jullie dan!

dacht toch echt dat er dan race in berghem was buddy of is de liefde over met twan

sprintfreakz said:

En toch heb je ongelijk.
Het is een feit dat bij een "tree" in de dragrace bij het verlaten van de stage voordat de groene lamp brandt je een valse start maakt.
Er is voldoende beeldmateriaal in omloop waarop duidelijk zichtbaar is dat er meerdere mensen op oranje al over de streep waren en dus de stage hadden verlaten.

Kortom, het systeem functioneerde niet correct. Geen twijfel mogelijk.

Joël said:
En toch heb je ongelijk.
Het is een feit dat bij een "tree" in de dragrace bij het verlaten van de stage voordat de groene lamp brandt je een valse start maakt.
Er is voldoende beeldmateriaal in omloop waarop duidelijk zichtbaar is dat er meerdere mensen op oranje al over de streep waren en dus de stage hadden verlaten.

Kortom, het systeem functioneerde niet correct. Geen twijfel mogelijk.

lezen is ook een vak

Status
Not open for further replies.
Back