Video/Foto Topic Brommersprint Damwoude 5 Juni

ABT said:
Leeg je PMbox eens.....

ik zou bij god niet weten wat mijn pm box hier mee te maken heeft, i.i.g. heb de laatste week alleen een PM ontvangen van Inne.

Begrijp mij niet verkeerd, persoonlijk maakt het mij niks uit met wat voor frame er gereden wordt. Tevens vindt ik dat het ding van van Schie gewoon Goed Knalt -eerlijk is eerlijk- het gezeik over de frame's moet inderdaad nokken.
dan nog regels zijn regels, het ligt alleen aan de T.C. die te pas en te onpas de regels anders intrepeteerd, mijns inziens kan en mag dat niet. balhoofdhoek zal mij dan een zorg zijn !! al zet hij hem rechtovereind!
uiteindelijk bepaalt het vermogen en hoe dit overgebracht wordt op de weg de snelheid. mischien is dit antwoord duidelijk verder kom ik hier niet meer op terug!
 
SPEED STALKER said:
vraagje warom mag van schie met een nagenoeg origineele balhoofds hoek rijden en die dingen van koopmans worden telefoonisch al afgekeurd omdat de balhooftshoek niet 100% origineel is @ jubbega dan

en onder welke klasse zou ik dan moeten vallen ik heb wel alle kappe om me scoot maar toch mis ik me halfe frame en heb iemand nog filmpjes van me rode stalker

Misschien omdat dat in het reglement staat? :rolleyes:
 
Back
Top