5 mei Jubbega foto/video en after-talk topic

Status
Not open for further replies.
Niemand heeft toevallig een foto van die rode piaggio nrg ofwel stnr 124 dat snelle ding met slechte coureur ik dus..:p
 
KrazieHansie said:
Niemand heeft toevallig een foto van die rode piaggio nrg ofwel stnr 124 dat snelle ding met slechte coureur ik dus..:p

sipke staat op et filmpje paar pages terug wat wheelie*zip had gefilmt :!
 
Ja die film van 10 minuten waar ik eerst zo heerlijk start.... en die filmje daarna waar ik met wheelspin en wheelie wegga ? die film heb ik al vaak bekeken maar dat was ik op sipke's machine ;) ik reed op papier op een puch haha.. maarja aks iemand foto heeft kan die dan ff op het forum plaatsen b.v.d
 
Wie er nu nog 1x over begint krijgt een warning en niet 1 puntje maar meerdere...
Ben het moe, moet ik het nog vaak zeggen of wat?
Of wil je een paar weken niet komen @ meetings & races?
Je hoeft het maar te vragen en het wordt geregeld voor je.

Ik verwijder de offtopic posts en dit is de laatste waarschuwing!!

EDIT:

Dennis said:
Nu nokken met dat geouwehoer. de volgende die het nodig vind om nog even door te gaan kan een weekje dit gedeelte niet meer zien....

Ik lees dit nu, dus helaas het is zover..
 
Ons excus vanuit Den Haag !!!!
Maar Jubbega was wel gaaf volgend jaar weer ik heb ook nog wat foto's nu alleen nog kijken hoe ik ze hierop krijg want ik begrijp het niet helemaal hoe ik ze erop krijg!!!
 
JasperdB said:
haha, dat zijn de malloten uit zoetermeer.... geloof me, ze zijn goed gek :)


Ik vond het maar kneusjes -:-
Zulk soort figuren worden al snel vervelend, aangezien ze thuis te weinig aandacht krijgen.

Met zo'n persoon wil ik nog wel een keertje apart in een klein kamertje met 1 stoel.
Kijken wat er gebeurt, die stoel of hij ditmaal })

:L

[/discussion closed]
 
Mikkel said:
Ik vond het maar kneusjes -:-
Zulk soort figuren worden al snel vervelend, aangezien ze thuis te weinig aandacht krijgen.

Met zo'n persoon wil ik nog wel een keertje apart in een klein kamertje met 1 stoel.
Kijken wat er gebeurt, die stoel of hij ditmaal })

:L

[/discussion closed]

Ik denk dat je net iets te laat bent, want jij hebt nu ook een warning...
 
cow and chicken owner

Mikkel said:
Ik vond het maar kneusjes -:-
Zulk soort figuren worden al snel vervelend, aangezien ze thuis te weinig aandacht krijgen.

Met zo'n persoon wil ik nog wel een keertje apart in een klein kamertje met 1 stoel.
Kijken wat er gebeurt, die stoel of hij ditmaal })

:L

[/discussion closed]

waarom heeft iedereen hier zo'n grote mond en commentaar op van alles en nogwat laat iedereen gaan, en als je je aan iets ergert op een meeting zeg het die persoon dan gelijk en niet laf achteraf.
verder was het een geslaagde meeting en vooral de terug reis was gezellig
 
Arno said:
Loop is niet zo aan te vallen allemaal op elkaar.

Het blijft een forum waar iedereen zit voor hun lol omdat we dezelfde hobby hebben hoor!

en dat zeg jij....

ik kan nog wel wat mooie quotes van jou tevoorschijn toveren schijnheilige
 
Iedereen grote mond nu maar daar zei niemand wat tegen hem !!!
En ik denk als je alleen in een kamertje met hem zit dat je niet blij bent als die boos word wahahhha
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top