KrazieHansie said:Niemand heeft toevallig een foto van die rode piaggio nrg ofwel stnr 124 dat snelle ding met slechte coureur ik dus..
Maar dan moet Sipke dat ding weleens ophalen ding staat nog steeds hiero.....JusSeb said:Puch NRG
Damwoude word het beter dat ding 8)
Hardcore-aerox said:
Nee die party tent hoor dat doet het um alhoewel die padockstand komt ook dicht in de buurtdragsterlover said:ja komt door die rox, dat doet het hem :* :*
Dennis said:Nu nokken met dat geouwehoer. de volgende die het nodig vind om nog even door te gaan kan een weekje dit gedeelte niet meer zien....
JasperdB said:haha, dat zijn de malloten uit zoetermeer.... geloof me, ze zijn goed gek
Mikkel said:Ik vond het maar kneusjes -:-
Zulk soort figuren worden al snel vervelend, aangezien ze thuis te weinig aandacht krijgen.
Met zo'n persoon wil ik nog wel een keertje apart in een klein kamertje met 1 stoel.
Kijken wat er gebeurt, die stoel of hij ditmaal })
:L
[/discussion closed]
Mikkel said:Ik vond het maar kneusjes -:-
Zulk soort figuren worden al snel vervelend, aangezien ze thuis te weinig aandacht krijgen.
Met zo'n persoon wil ik nog wel een keertje apart in een klein kamertje met 1 stoel.
Kijken wat er gebeurt, die stoel of hij ditmaal })
:L
[/discussion closed]
Arno said:Loop is niet zo aan te vallen allemaal op elkaar.
Het blijft een forum waar iedereen zit voor hun lol omdat we dezelfde hobby hebben hoor!