Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

Sibo said:
Die vast stond in de drap :D, ik kwam er met me turken bus zelfs nog door heen :W

Rooienaar tnnx voor de foto... :) :W, had zelf nog niet eens een foto van me scooter met kappen :D

**foto**

Dit was ik dus...

Lief van mij ofnie :*
 
mattai88 said:
hahaha, dat tapvat van jeroenS., thnx nog hiervoor kerel :D :*

mooi paar biertjes nog gedronken, toen dat HEINEKEN ding in melkaar geschopt :D

hihi


:'( ik wou dat tapvat nog als trofee bewaren
 
Chiel, met die matzwarte Sonic.


13e tijd van de 55 scooters, best netjes:D

Xtreme klasse vindt ik de tijden trouwens erg tegenvallen uiteraard heb je Joel, van schie, enz. maar er zitten echt een paar slechte tijden tussen sowieso veel boven de 8.
 
Raceroxie said:
Chiel, met die matzwarte Sonic.


13e tijd van de 55 scooters, best netjes:D

Xtreme klasse vindt ik de tijden trouwens erg tegenvallen uiteraard heb je Joel, van schie, enz. maar er zitten echt een paar slechte tijden tussen sowieso veel boven de 8.


Al die tijden van 8 en erboven......Tja dat zijn ws ook die scooters die er eigenlijk niks te zoeken hebben:)

Er waren er ook maar 5 die uberhaupt onder de 7,5 reden:eek: En dat voor een ''extreem'' klasse:+
 
-Cris- said:
Al die tijden van 8 en erboven......Tja dat zijn ws ook die scooters die er eigenlijk niks te zoeken hebben:)

Er waren er ook maar 5 die uberhaupt onder de 7,5 reden:eek: En dat voor een ''extreem'' klasse:+


op 2 rijders na word heel de extreem klasse gewoon eruit gereden door de std klasse roufs zip :rolleyes: ...
 
Sibo said:
Of hesje weg gegeven oid....

Rooienaar :*

Dat laten de Twins mannen ZEKER nooit toe..

Het is een fout van de organisatie.. Pronk reed op mijn naam met nummer 85... die is op de 1 of andere vage manier geregistreerd als nummero 84 :L
 
Joene. said:
op 2 rijders na word heel de extreem klasse gewoon eruit gereden door de std klasse roufs zip :rolleyes: ...


Klopt, maar dat ding loopt gewoon kk hard:+ . Maar in de scooterklasse kan ook niemand dat ding evenaren:)
 
Enrico@CBR600 said:
Wie de fak is Tim Thijsen? Respect voor dat ding in ieder geval..
HMmm, Tim Thijsen is die jongen met de Evo Runner in de EPC-team kleuren. (Big-T op het forum) Raar dat die zip op zijn naam staat, want volgens mij is het niet Tim die erop rijdt.
 
aC'88 said:
HMmm, Tim Thijsen is die jongen met de Evo Runner in de EPC-team kleuren. (Big-T op het forum) Raar dat die zip op zijn naam staat, want volgens mij is het niet Tim die erop rijdt.


Jerno reed erop stond vorige pagina ook al aangegeven.
 
Raceroxie said:
Chiel, met die matzwarte Sonic.


13e tijd van de 55 scooters, best netjes:D
chiel zit int buitenland, volgens mij reed cas :p

jammer van die tijd, in 2004 reed ie nog 7,3
(niks aan gebeurd in de tussentijd :p)
 
bedankt nog voor diegene die mij erop wees dat mijn koelsysteem water druppelde...;)
keerring v/d waterpomp blijkt stuk te zijn...geen ramp...maar moet toch ff vervangen worden...
 
Bart.T@zipsp said:
waarom stopte ie? omdat iemand anders sneller was? Of gewoon omdat ie geen zin meer heeft?
Voor mij zou het een streven zijn om mn eerste plaats weer terug te winnen, of kan ie niet tegen zijn verlies.....?
Mja ben iig benieuwd naar zn reden...

Vorig jaar was die ook al niet zo super positief. Altijd dat gelul over iemand op een forum achteraf etc. Weet zijn exacte reden verder ook niet hoor, maar kan me nog zoiets herinderen.
 
ZHTuning said:
was weer een harde les voor `de meester`dus :p

Dat slaat natuurlijk echt nergens op. Zie jij wat hij berijkt heeft maar eens na te doen en kom dan terug:)

Zowiezo over 1 run kun je niks zeggen. Johan reed bijvoorbeeld vorig jaar de 1e ook niet ideaal... daarna ook 6.805.
 
crazybond700 said:
Dat slaat natuurlijk echt nergens op. Zie jij wat hij berijkt heeft maar eens na te doen en kom dan terug:)

Zowiezo over 1 run kun je niks zeggen. Johan reed bijvoorbeeld vorig jaar de 1e ook niet ideaal... daarna ook 6.805.


Ik dacht dat we deze discussie nu onderhand hadden afgesloten..........
 
-Cris- said:
Al die tijden van 8 en erboven......Tja dat zijn ws ook die scooters die er eigenlijk niks te zoeken hebben:)

Er waren er ook maar 5 die uberhaupt onder de 7,5 reden:eek: En dat voor een ''extreem'' klasse:+

Achja die moeten waarschijnlijk gewoon omdat ze wat aan het frame hebben aangepast oid. Die zijn iig eerlijk bij de inschrijving:rolleyes:
 
-Cris- said:
Ik dacht dat we deze discussie nu onderhand hadden afgesloten..........

Sorry hoor.:rolleyes:

Ik wou gewoon graag mijn ding ff zeggen. En het is gewoon een hele aardige man, en er zijn zoveel mensen die negetief over hem spreken...
 
Back
Top