Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

DSCF0366.jpg

deze :* +ralf+

Razma said:
viel het meerdere mensen op dat er standaard scooters waren die niet bij de standaard thuishoorden ?

t viel me meer op dat er extreme scootrers waren die niet in de extreme thuishoorden...

Ik had tog eigenlijk wel verwacht dat van schie met iets zou komen waardoor hij weer #1 zou worden. Jammer dat ie er nou mee kapt (ws omdat ie ziet dat hij niet meer kan winnen ?) Dit zou juist die man moeten moeten aan zetten tot weer iets nieuws verzinnen etc...

Onsportief vind ik het.

Mocht hij er niet mee kappen omdat hij niet meer kan winnen... dan vind ik het wel heel erg toevallig allemaal hoor.

DennisM. said:
Toen waren de tijden van de halve finale gebruikt voor de einduitslag omdat het toen begon te regenen. En daar was hij niet blij mee omdat hij altijd de snelste tijden in de finales rijd omdat hij daar zijn sprinter op aanpast heb ik gehoord.

klopt zo was het op genemuiden 2004 ook dat zei die ook nog tegen ons :)

AdiozZz

Razma said:
van schie gaf vóór het sprinten van de xtreem klasse al aan dat dit de laatste wedstrijd zou zijn

Hey Inne, heb je de heenweg kunnen vinden ? :*

Wist niet dat zo'n golf 2 diesel nog zo hard kon lopen

Ray B said:
Huh in minder dan anderhalf uur van Jubbega naar Amsterdam?? :eek:

kheb behoorlijk door kunnen rijden met de vito....dus dat scheelde behoorlijk...
heenweg heeft niet meer dan uur geduurd...incl.1 file...:)

Vond het weleen geslaagdemeeting:) weer waswat minder vooral de heenweg alleen mah regen gehad.. en heb geen vizier xD
Terugweg was btr maar1 scoot van ons deed het niet enmoest de hele tijd geduwd zijn(zijn versterker was @jubbega ook nog es gejat) en vlak voor de aftermeeting was er ook nog iemand door het grind uitgegleden en toen hebben we dus ff bij de aftermeting gekeke en zijn we richting huis gegaan:)

Volgende week damwoude:)

jongens van schie zij in genemuiden vorig jaar al dat jubbega 2006 zijn laatste race zou worden en dan nog wij mogen nog wel even sleutelen voor we zoveel hebben gewonnen als hem alle klassen behalve de automaten groetjes

Back