Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

Kale-Man said:
jongens van schie zij in genemuiden vorig jaar al dat jubbega 2006 zijn laatste race zou worden en dan nog wij mogen nog wel even sleutelen voor we zoveel hebben gewonnen als hem alle klassen behalve de automaten groetjes

Johan overhandigde mij in Jubbega een briefje waarop staat dat hij in 2006 aanwezig is in Jubbega, Lexmond (demo) en Genemuiden.

Dus dit was niet zijn laatste race, maar de laatste keer in Jubbega. Genemuiden zal hij voor de laatste maal aan de start verschijnen.

Verder vond ik dat Johan zich naar mij sportief opstelde. Hij melde dat hij het niet erg vond om verslagen te worden, zolang het maar op een eerlijke manier gebeurt. Ook zei hij dat ie altijd pas na 1 of meer runs zijn beste tijd neerzette, omdat hij tussen de heats door altijd nog aanpassingen doet om zijn motor net dat beetje meer te geven. Dat hij in Jubbega maar 1 heat had was voor hem een nadeel, en ik geloof dan ook dat hij die tijd nog best had kunnen verbeteren.
Mijn mening is dan ook dat de onsportiviteit veel meer vanuit de Jubbega organisatie komt dan uit team van Schie.

Nog een klein detail die de voortrekkerij van de organisatie Jubbega weergeeft:

Voorin het programmaboekje Jubbega staan records vermeld. Bij topsnelheden hebben ze voor het gemak maar even mijn snelheidsrecord van Jubbega 2005 bij Johan van Schie gezet.

Vergelijk het maar eens met de gegevens op ribbens.tk, Johan reed niet harder dan 119.4 km/h en toch staat er 121.6 km/h. Kijk dan even naar Moise Schoenmakers (mijn neefje die vorig jaar op de sprinter reed) en je weet genoeg.

Die vast stond in de drap :D, ik kwam er met me turken bus zelfs nog door heen :W

Rooienaar tnnx voor de foto... :) :W, had zelf nog niet eens een foto van me scooter met kappen :D

DSC01440.JPG

Dit was ik dus...

ericsnor said:
We hebben het overleefd.

Street is idd wel Gelikt moet ik zeggen :D

volgende keer breek ik je nek :winner:

ik had er zelf ook wat last van, toen ik over een put achtig ding reed. eens zoeken naar een klein stuurdempertje :henko:

verder erg gelachuh met iedereen. tanx voor de bbq hier en daar, aftermeeting was gezellig op wat momenten na.

toen nick kwam aanlopen met heineken tapvat ging ik al redelijk uit de buurt, maar deze keer hield hij zich rustig :*

waarom zo negatief over Van Schie?
Heb nog een tijdje met hem staan praten, gaf duidelijke reden waarom hij het na dit seizoen voor gezien houd.
Hij testte zijn spinter eerst altijd op testbank van een kennis, maar die houd er mee op, dus hij heeft geen testbank in de buurt meet tot zijn beschikking.
Ook testte hij zijn sprinter altijd op de weg bij een kennis, maar de weg daar word te slecht (al 2 keer gevallen met sprinter, nu zelfs 2 gebroken ribben!), dus moest ook op zoek naar ander test stuk.
En als laatste wilt hij wat meer tijd voor zijn vrouw overhouden. Hij was te vaak bezig met zijn sprinter.
Dus zijn stop heeft niks te maken met de toenemende concurrentie of dat hij het niet meer kan bijhouden of wat dan ook.

hahaha, dat tapvat van jeroenS., thnx nog hiervoor kerel :D :*

mooi paar biertjes nog gedronken, toen dat HEINEKEN ding in melkaar geschopt :D

hihi

heeft iemand toevallig een foto genomen van de tijden scooter/extreme scooter die in het bushokje hingen ?

op de site zijn ze nog niet te vinden iig :) ribbens.tk ook niet

Back