Jubbega 2006 - Hemelvaart 25 mei

Tim Thijsen ben ik idd :p

jerno reed op mijn naam door simpel 1 reden. hij heeft een KK snelle scoot.
en aangezien alleen de mensen mee konden doen van vorig jaar - de 140 die niet mee konden doen, heb ik ruim van te voren besloten jerno te laten rijden.
was dus niet die dag besloten. idd underdog zoals 2 pagina's beschreven.

het zou gewoon zonde zijn als zo'n snelle machine niet kon rijden.


maar nog steeds zag ik verlende frames en dergelijke in standarad klasse rijden. komt dit door keurfout van de keurmeesters of door wat. want dit zou niet mogen gebeuren.

btw: ik was zo snel, dat ik een tijd van 7.18 reed en binnen 1 sec were bij de start stond. das pas power :p
 
sjah...

Dan moet je gewoon je zaken voor elkaar hebben, voordat je afreist.. Je weet het ruim van tevoren, dus een 7.5 had je kunnen halen, als alles goed en wel in elkaar zat.
:p
 
Sander said:
sjah...

Dan moet je gewoon je zaken voor elkaar hebben, voordat je afreist.. Je weet het ruim van tevoren, dus een 7.5 had je kunnen halen, als alles goed en wel in elkaar zat.
:p

ja.... ik ga ff lekker als het stroomt van de regen buiten m'n scooter testen.

:( not !
 
Wat imo een heleboel mensen niet begrijpen is dat de heren van team van Schie een gezinnetje hebben in tegenstelling tot vele anderen. Ze hebben een erg snelle scooter waarmee ze dus ook wonnen. Het tijdperk van van Schie is natuurlijk nog niet over. Ze moeten alleen iets sneller worden, wat ze zeker wel kunnen... Hoeveel mensen hebben er überhaubt al onder de 7 gereden? Maar dan kom je weer bij het begin van dit berichtje. Ze hebben een gezinnetje. Waar moeten ze de tijd vandaan halen? Ik hoop echter dat ze voor Genemuiden nog de tijd vinden om iedereen voor de laatste keer te laten zien hoe snel ze nu echt zijn...

Moge de snelste winnen! Wie dat dan ook is...
 
Sander said:
Dat laten de Twins mannen ZEKER nooit toe..

Het is een fout van de organisatie.. Pronk reed op mijn naam met nummer 85... die is op de 1 of andere vage manier geregistreerd als nummero 84 :L

idd, er waren wel meer mensen die werden omgeroepen, maar niet op de scooter zaten of geeneens eigenaar waren van de scooter
 
JasperdB said:
ja.... ik ga ff lekker als het stroomt van de regen buiten m'n scooter testen.

:( not !

3 weken trug pleurden de mussen nog van het dak af toen het zo heet was... toen had je zat tijd om te testen aapke :+
 
Bart@Sp said:
3 weken trug pleurden de mussen nog van het dak af toen het zo heet was... toen had je zat tijd om te testen aapke :+


Daarom waren er zeker zoveel vastpiepers in jubbega....
die hadden hun scooter met een graadje of 25 afgesteld... :)
 
KYMCO POWER said:
Daarom waren er zeker zoveel vastpiepers in jubbega....
die hadden hun scooter met een graadje of 25 afgesteld... :)
Het is dan toch ook niet slim dat daar de afstelling niet op aan werd gepast...
 
JasperdB said:
ja mooi 8P

gewoon nog echt 8.0 gereden ook *D best trots op... damwoude moet vast beter kunnen +ralf+
Moet veeeel sneller kunnen Jasper, kijk wat robin reed op mijn aerox.
En dan heb jij een veel lichtere scooter en alles getuned.
 
Back
Top