Video's - VCD's (DVD) Scootermeeting Ede #1

Fokke

Well-Known Member
Video's - VCD's (DVD) Scootermeeting Ede #1 (15 Sept 2002)

Degenen die 15 september aanwezig waren in Ede hebben vast interesse in een Video die de hele dag weergeeft in 30 minuten. Video's afgewisseld met foto's. We zijn later zelfs nog met de camera bij de A12 geweest, op de plek waar we erop reden. Het staat er allemaal op!


Na 12 uur videoediting is de video eindelijk klaar. Het is een film van 30 minuten geworden en de handel wordt op VHS-Video en VCD gezet.

Iedereen weet waarschijnlijk wat VHS-Video's zijn (Videobanden). VCD's daarentegen kunnen in CDROM & DVD spelers af worden gespeeld. (Zowel standalone (bij tv) als de CDROM of DVD speler in je pc.)

Vanaf Dinsdag 24 September

Eventueel kan de handel per post worden verstuurd of de VCD's of Video's kunnen bij mij worden opgehaald. Voor mensen die op het TC in Ede aan de bovenbuurtweg zitten kan makkelijk iets geregeld worden. (Ik zit op de school ernaast.) Ook wil ik de cd's ronbrengen in Ede/Bennekom/Lunteren en Wageningen. (Tegen meerprijs)

VCD's of Video's langsbrengen in Ede/Bennekom/Wageningen/Lunteren is ook mogelijk. Dit kost €1,- extra.

Laat me weten als je iets wilt hebben op 06-47082323.

Ophalen per afspraak (adres word doorgegeven per telefoon)
VCD's: € 3,-
Video: € 3,-

Gebracht laten worden in Bennekom/Ede/Lunteren/Wageningen per afspraak
VCD's: € 4,-
Video: € 4,-

Verzenden per post (eerst geld overmaken op giro 7828795)
VCD's: € 4,-
Video: € 4,-

Begrip voor de kosten, er zit ongelofelijk veel tijd in. Het liefste maak ik VCD's omdat VHS-Video's per video 30 minuten in beslag nemen.

P.S. We hebben expres hiervoor gekozen omdat het voor veel mensen onmogelijk is om 700 mb te gaan downloaden.

- Met dank aan Glenn, Wilco en Tim -
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by F3mK3
Hoeveel mb is het eigenlijk? Want opzich hosting is niet echt een superprobleem :)


nee, en de meeste hebben toch kabel, moet in 3 uur wel lukke als je goeie host heb dan. dan richt ik op 100 á 150 kb/s
 
Originally posted by Mr Polini Evo



nee, en de meeste hebben toch kabel, moet in 3 uur wel lukke als je goeie host heb dan. dan richt ik op 100 á 150 kb/s

Hehe ik heb kabel bij wanadoo en dat gaat met 3 tot 6 kb/sec... ben ik een week aan het downloaden ;)
 
Originally posted by Ray_speedake
Ja, ik vraag me af, is het een beetje van hetzelfde kaliber als dat van almelo?

Qua, interessantheid van de sprint en het geluid??


ik kan jullie voor de volle honderd procent (100%) garanderen dat het zeker de moeite waard is!

we hebben er leuke muziek, humor, foto's, videobeelden (voornamelijk) in verwerkt.

zit er maar niet over in het is echt leuk!! ]


waar is dat filmpje van almelo dan?
 
filmpje van almelo? dat was een video band jah :)
ik kan je 100% garanderen dat op die video vettere en vooral snellere scooters zijn te bewonderen
 
mensen ik wou ff zeggen dat het zeker de moeite waard is om de cd-rom te kopen, het is echt heel proffesioneel in elkaar gezet en mooie muziek enzo, ik heb er iig geen spijt van dat ik hem heb gekocht.
Ik heb hem vanmiddag meteen bekeken en zelfs te laat gekomen op mijn werk omdat ik hem per se af wilde zien.
 
pleurt iemand deze film of de film van almelo niet ff online, ik wil ze heeeeeeel graag! (vooral die van almelo)
 
Last edited:
Back
Top