Video/Foto Topic Brommersprint Damwoude 5 Juni

tis scooter klasse geen aanbouw klasse..er moet gewoon een aparte klasse komen voor aangepaste scooters .. supframe verlengd en ga zo maar door..en de geene die supframe hebben verlengd.. die het gewoon een scooter vinde die wille gewoon nie aprat gaan nu zijn ze sneller als de gemidelde en dus de man..
 
Je kunt het ook van de andere kant bekijken. De allersnelste Blijkbaar die van Van Schie) besteden aan alle variabelen aandacht. Bijv. blok, voorvork, frame etc. "Wij" denken voor het grootste gedeelte alleen aan gewicht en blok...
 
ik vind ook da ze voor een zelgemaakt of aangepast frame een andere klasse moete make want zo ken iedereen winne,ik vin het het mooiste als je kan winne met
een orgineel frame en nie zon knutselding!!
 
Jemig zeik nu eens niet zo over een zelfbouw frame, je kan toch het reglement lezen :|
Waarom zou je met een klote std. frame gaan rijden als het niet verplicht is.

En als je het er niet mee eens ben doe je toch gewoon niet mee :p
 
Hey ABT, k heb er nix tegen maar dan moet de balhoofdshoek wel orgineel zijn, aangezien die bij van schie dat NIET is, heb ik er idd bezwaar tegen jah, begin een zelfbouw klasse ofzo...
 
Made in AJ said:
Hey ABT, k heb er nix tegen maar dan moet de balhoofdshoek wel orgineel zijn, aangezien die bij van schie dat NIET is, heb ik er idd bezwaar tegen jah, begin een zelfbouw klasse ofzo...

ONGEVEER origneel, en dat is bij van Schie wel het geval hoor..........
 
ABT said:
ONGEVEER origneel, en dat is bij van Schie wel het geval hoor..........
Tja, het achterwiel is dan ook ongeveer geborgd? , zo lust ik er nog wel een!
ik heb een scoot en die is ongeveer 70CC, o,ja hij heeft ongeveer euro loodvrij 98!!

Regels zijn regels! balhoofdhoek dient origineel te zijn! +ralf+
 
Beresnel said:
Tja, het achterwiel is dan ook ongeveer geborgd? , zo lust ik er nog wel een!
ik heb een scoot en die is ongeveer 70CC, o,ja hij heeft ongeveer euro loodvrij 98!!

Regels zijn regels! balhoofdhoek dient origineel te zijn! +ralf+

Ik citeer uit het 2004 reglement :

4. De voorvork, of onderdelen daarvan, mag worden vervangen, mits de balhoofdhoek nagenoeg gelijk blijft en alles deugdelijk is geconstrueerd.

Eerst lezen dan een grote bek hebben..... :|
 
ABT said:
Ik citeer uit het 2004 reglement :



Eerst lezen dan een grote bek hebben..... :|
Grote bek!? in jubbega werden diverse scoots, op borging afgekeurd dit omdat er geen borging op het achterwiel zat en dat terwijl meneer van schie gewoon!! zonder borging (duidelijk zichtbaar) rondreed !!

bij navraag was ineens niemand van de technische commisie aanwezig!

Grote bek!?
 
Beresnel said:
Grote bek!? in jubbega werden diverse scoots, op borging afgekeurd dit omdat er geen borging op het achterwiel zat en dat terwijl meneer van schie gewoon!! zonder borging (duidelijk zichtbaar) rondreed !!

bij navraag was ineens niemand van de technische commisie aanwezig!

Grote bek!?

Leeg je PMbox eens.....
 
Zijn zoveel dingetjes waar mensen gewoon mee door keuring komen ... ik had ook geen borging achter, maar wel bij me. Ik werd ook gewoon goed gekeurd :)

Waren ook zat mensen die gewoon met lichten/glas reden @ Jubbega dit mag dus ook niet.

Zo kun je nog wel even door gaan denk ik.
 
118-1086535668.jpg


Gaar.JPG


:X
 
Binnenkort bij profi lasser langs. Heb liever gewoon een ronde ring/bus eromheen waardoor grondplaat meer steun heeft + beter kan bevestigingen.
 
vraagje warom mag van schie met een nagenoeg origineele balhoofds hoek rijden en die dingen van koopmans worden telefoonisch al afgekeurd omdat de balhooftshoek niet 100% origineel is @ jubbega dan

en onder welke klasse zou ik dan moeten vallen ik heb wel alle kappe om me scoot maar toch mis ik me halfe frame en heb iemand nog filmpjes van me rode stalker
 
Back
Top