Video/Foto Topic Brommersprint Damwoude 5 Juni

Beresnel said:
Ooit gehoord van stroomsnelheid? 28mm is zeker geen garantie voor meer vermogen!! Piekvermogen? ik snap het allemaal niet meer?

volgende project wordt waarschijnlijk 36mm Keihin flatside zoals ik lees goed voor mun pieksnelheid!
36mm maar? :D

Beresnel said:
Ooit gehoord van stroomsnelheid? 28mm is zeker geen garantie voor meer vermogen!! Piekvermogen? ik snap het allemaal niet meer?

volgende project wordt waarschijnlijk 36mm Keihin flatside zoals ik lees goed voor mun pieksnelheid!

Ik ook van jou :|

Bij een TE grote carburateur is de stroomsnelheid bij hoge toeren nog te laag om een goed mengsel te krijgen en verlies je zo over het gehele gebied vermogen.

Het is zo dat bij een kleine carburateur er al bij een relatief laag toerental een hoge stroomsnelheid (goed mengsel) is en een slechtere vulling bij hoge toeren, andersom is het natuurlijk zo dat een grote carburateur bij lage toerentallen de stroomsnelheid (te) laag is en daardoor vermogen verliest maar bij hoge toeren juist vermogen wint doordat de vulling beter wordt(meer piekvermogen).

De stroomsnelheid heeft te maken met de cilinderinhoud en het toerental, dus de doorlaat die het beste past bij jouw setup zal je op de testbank moeten vinden, dat is van te voren niet goed te zeggen.

je bent gewoon sneller met een verlengd subframe, tenminste als je genoeg vermogen hebt, als die jongens van twins hun subframen verlengen denk ik dat ze wel om van schie heen gaan, zouden wij ons subframe verlengen zijn we ook sneller. maja dan is de fun er ook af en wat is nou mooier dan dat je met je orgi subframe orgi frame lui eruit te weet rijden met zelfgebakte framen en langere subframen? })

aprillia sr2000 said:
thnx to DAMIEN oa :P:D

en uiterlijk vonk nie zo heel belangrijk, maar wordt aangewerkt weet je zelf ook wel ;)
en ja had m beide keren eruit gereden opzich best netjes
setuip staat huier bove zie ik

uiterlijk komt goed , en controle ook :), alleen tijd en geld;)

tjaaaaaaaa rijdt die dalik dan net zo hardt als die van jou damian
>>?????????

sprintfreakz said:
je bent gewoon sneller met een verlengd subframe, tenminste als je genoeg vermogen hebt, als die jongens van twins hun subframen verlengen denk ik dat ze wel om van schie heen gaan, zouden wij ons subframe verlengen zijn we ook sneller. maja dan is de fun er ook af en wat is nou mooier dan dat je met je orgi subframe orgi frame lui eruit te weet rijden met zelfgebakte framen en langere subframen? })

ik vindt het aan de eene kant un goed plan om een verlengt subframe te gebruiken aan de andere zijde vindt ik het onsportief het is een scooterklasse
dus hoor je aan de start te staan met een scooter niet met un verlast ding
ik ben nu ook aan het brainstormen om een manier te bedenken om mijn scooter aan de grond te kunnen houden met een orgineel subframe
maar of dat zal lukken zullen we zien bij de volgende sprints :)

@ sr200

ej bart...
hoezo ken jij niet goed weg kommen.. en maik en patrick komen 20x zo goed weg.. je moet nie volgas geven in het begin dat lukt niet bart zeker niet met 18pk's en orginle vertanding...

KnaPuH said:
ik vindt het aan de eene kant un goed plan om een verlengt subframe te gebruiken aan de andere zijde vindt ik het onsportief het is een scooterklasse
dus hoor je aan de start te staan met een scooter niet met un verlast ding
ik ben nu ook aan het brainstormen om een manier te bedenken om mijn scooter aan de grond te kunnen houden met een orgineel subframe
maar of dat zal lukken zullen we zien bij de volgende sprints :)

maik suc6 dan... ik hoop da je hem aan de grond kan houden...

Bij ferrel ging het de eerste paar keer ook nie geweldig toen ie ging testen met Henry. Kwam ook een paar keer goed omhoog. Maar oefening baart kunst. Laatste paar keer klokte wij zelfs een tijd onder de 7 toch ferrel? Maargoed das dan wel handmeting enzo..

aprillia sr2000 said:
onder de 7 op de 150 , lijkt me zeer waarschijnlijk, aangezien patrick 7,... nog iets had, onder de 7 is zeer snel
onder de 7 is onmogelijk met un ac laat staan met een scooter

patrick @ damwoude 7.4
ik KnaPuH @ jubbega 7.5

haha bart 7.5 seconder op de 150 meter doe je goed(Y) of was dat patrick nou?? die zip van hem lijkt ook zo veelop de jouwe of moet de jouwe op die van hem lijke ik weet het nie meer

Mja Knapuh , Twins is niet de snelste van NL , er komen in de opvolgende meetings wel mensen waar jullie het moeilijk van gaan krijgen zo niet verliezen ;)
Wat denk je als je een blok met 21 pk onder Eric zn Zip doet en dan iemand laat rijden van 50 kg oid? :)

Scooter is scooter , met of zonder frame veranderingen/verlengde subframe's , het zijn niet opeens 0t0's :)

Ja, dan nog kan het... 2 jaar geleden riepen ze ook nog dat een scooter nooit boven de 20pk uit kon komen.. 4tiende van een tijd kan er echt wel af hoor..
Voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat ik het ga waarmaken maar het zal vast nog wel eens komen hoor... En zolang de basis een scooterframe is is het voor mij een scooter...

Back