Video/Foto Topic Brommersprint Damwoude 5 Juni

Advertisement - register to remove this

een kleine selectie van wat ik allemaal heb:

evert.JPG

ice.JPG

pauze.JPG

stand.JPG

ice2.JPG

geel.JPG

furia.JPG

burnout.JPG

fabrizi.JPG

evert2.JPG

roel.JPG

runner.JPG

stalker.JPG

rx.JPG

runners.JPG

roel2.JPG

en de reis terug met de RAALTE CREW
reis.JPG


En ik moet toevoegen.. het was erg gezellig... de drukte was goed te doen.. de sprint was prachtig...kortom een geslaagde DAG !!!!

filmpjes komen ws later


>MSSL<

edit
de plaatjes zijn weer UP, thnx 2 jeffrey
 
Last edited:
whahah,wat een nepperds die uit raalte zeg, wij stonden om 7 uur vanochtend al bij dijkman op het raam te meppuh :p haha, maare was cker geslaagd daggie en heel gezellig... Ozzi Malossi :p
whahah
 
ik vond het echt een heeele gave dag... NOG meer naar me zin gehad als in jubbega en dat zegt heel wat ;) mooi methew die pix. en nog erg bedankt dat ik je yasuni mocht proberen..

kortom... mooiste meeting/sprint tot nu toe :W
 
ZwolleEvert said:
ik vond het echt een heeele gave dag... NOG meer naar me zin gehad als in jubbega en dat zegt heel wat ;) mooi methew die pix. en nog erg bedankt dat ik je yasuni mocht proberen..

kortom... mooiste meeting/sprint tot nu toe :W

Joh no problem man ;)
Moet em nog wel terug krijgen :O

[R]unner [R]eloaded said:
fabrizi runner wat niet voorruit komt :W

Ziet dr wel leuk uit zo :)

HAHA.. ziet er leuk uit idd... maar vooruit was ie niet te branden :p

nog een paar filmpjes om dit topic toch maar op een bepaald niveau te houden
RX van Martijn
Burnout ICE
Sprint 1
Sprint 2
Sprint 3
Sprint 4

Owjah.... als de traffic overschreden is doet niets het meer, en de filmpjes zijn DIVX 5.1
De groeten !;)
 
foto's van raalte (slaap hoofd hierboven :p)

DSC01322.JPG


DSC01326.JPG


DSC01305.JPG


DSC01300.JPG


DSC01302.JPG


DSC01299.JPG


DSC01323.JPG


DSC01303.JPG


DSC01325.JPG


DSC01321.JPG


DSC01375.JPG


DSC01373.JPG


DSC01368.JPG


DSC01312.JPG


DSC01320.JPG


DSC01314.JPG


DSC01318.JPG


DSC01311.JPG


DSC01378.JPG


DSC01306.JPG


DSC01310.JPG

:p
DSC01367.JPG





meer pix komen morgen... of vanacht als ik zin heb :p

martijn als je weer stiekem mee leest... heel erg bedankt voor het rijden :)
 
Last edited:
area was jij die gozer die buiten de sprintbaan ook nog filmpjes/fotos van my scooter heb gemaakt? toen was ik effe aan het testen,waar je mog rijden
damn ik baal er wel van van me koppeling o_O
maarja
 
Ey Evertzz...foto's zijn mooi geworden, haha zijn er nog meer mensen behalve dan van ons clubbie die foto's heeft, word een beetje vriendenfoto's zo whahah, jongens k heb een topdag gehad, maare lag in de auto wel te dommelen...:p
Ey zwolevert, was je nog beetje op tijd thuis? k was om 7 uur thuis, mooi lopen trappen met de civic :D
 
kben net thuis... majaa eerst naar de mac... toen bij dijkman blijven hangen... :D majaa ben nu gone... naar RAALTE 8P zie jullie vanaaf weer jonges
 
hihi die fabrizi runner was egt uitlachbaar :p

maar ik zeg verder nix over uit lachen want als er iets uitlachbaar was, dan was et mijn HUGE dip wel :(
 
volgens mij moet die fabrizi runner hier wel meelezen volgens mij, hoe kan het anders hij was op klaaswaal, jubegga en nu damwoude en ik denk dat hij hier wel zoek achter meetings en zal wss ook naar fotos kijken, dus hij leest mee
 
Back
Top