Video/Foto Topic Brommersprint Damwoude 5 Juni

[R]unner [R]eloaded said:
Mja Knapuh , Twins is niet de snelste van NL , er komen in de opvolgende meetings wel mensen waar jullie het moeilijk van gaan krijgen zo niet verliezen ;)
Wat denk je als je een blok met 21 pk onder Eric zn Zip doet en dan iemand laat rijden van 50 kg oid? :)

Howwwwwwwwww Howwwwwwwww
mij hoor je niet zegge dat twins de snelste is
en ik ben benieuwt als hij onder de 7 seconde rijdt het kan mogelijk zijn
btw
iedereen wordt un x gevlamt
 
KnaPuH said:
onder de 7 is onmogelijk met un ac laat staan met een scooter

patrick @ damwoude 7.4
ik KnaPuH @ jubbega 7.5

Door deze reactie lijkt het dat het onmogelijk is WANT jij en patrick reden die tijden ;)
Het lijkt er wel op dat je denkt dat Twins het snelste is , mja je bedoelt het niet zo dus no hard feelings verder :)
 
[R]unner [R]eloaded said:
Door deze reactie lijkt het dat het onmogelijk is WANT jij en patrick reden die tijden ;)
Het lijkt er wel op dat je denkt dat Twins het snelste is , mja je bedoelt het niet zo dus no hard feelings verder :)

Quote:
Originally Posted by aprillia sr2000
onder de 7 op de 150 , lijkt me zeer waarschijnlijk, aangezien patrick 7,... nog iets had, onder de 7 is zeer snel

onder de 7 is onmogelijk met un ac laat staan met een scooter

patrick @ damwoude 7.4
ik KnaPuH @ jubbega 7.5

als je effe goed kijkt dan zie je dat ik voor de duidelijkheid zeg dat patrick 7.4
reed in damwoude in mijn quote op bart
en dat ik in jubbega 7.5 reed
als jij daar uit constateert dat ik vindt dat twins de snelste is
dan heb je het toch goed mis
no hard feelings ;)
 
Enrico@nrg said:
Ja, dan nog kan het... 2 jaar geleden riepen ze ook nog dat een scooter nooit boven de 20pk uit kon komen.. 4tiende van een tijd kan er echt wel af hoor..
Voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat ik het ga waarmaken maar het zal vast nog wel eens komen hoor... En zolang de basis een scooterframe is is het voor mij een scooter...

onder de 7seconde denk dat het verlopig nog nie dr in zit voor een echte scooter dus nix subframe aangepast enzo..

het nadeel met een 'normale'scooteris het weg trekken als je volgas weg zal kenne dan kon je maby wel onder de 7...
 
Enrico@nrg said:
En zolang de basis een scooterframe is is het voor mij een scooter...

precies zo denk ik er ook over... met een verlengt sub vind ik het nogsteeds een scooter... zolang het frame zelf nog in "orginele" staat is en er nog kappen omheen kunnen zegmaar...
 
Frans Feenstra zit redelijk dichtbij met:

@ Jubbega en Damwoude 7,2

zonder verlast subframe

van Schie had 7,1 d8 ik @ Jubbega maar dit is wel en ander frame.

Denk dat ze(in het algemeen) volgend jaar wel onder de 7 duiken.
 
zip actje said:
haha bart 7.5 seconder op de 150 meter doe je goed(Y) of was dat patrick nou?? die zip van hem lijkt ook zo veelop de jouwe of moet de jouwe op die van hem lijke ik weet het nie meer

ey over da uiterlijk van mn zip weten we het nu wel :|
je weet ook dat het helemaal aangepast wordt

over die subframes: een lkanger subframe is altijd makkelijker lijkt me, waarom geen aparte klasse met verlende en normale scooters, zoals de mijne en die van ferrie patrick mike enz
en de aangepaste, enrico, remon enz

maja

en @t Wackoflo, niemand ree denk ik met verzwaring maar vroeg het me gewoon af of het mocht ;)
 
Tsja, tis maar net waar je de grens legt bij zoiets... Sommige hebben ook een deel van hun frame afgeslepen, dan pas je je frame ook gunstig aan.. Alleen je subframe aanpassen is in mijn ogen heel wat anders dan dat van van Schie.. En wat let je om zelf ook niet je sub aan te passen? Ik vind dat zelfbouwframes een aparte klasse zou moeten hebben en verder alles met als basis een scooter frame + kappen gewoon in de scooterklasse..
 
tsjah ieder zn mening, maar wat van schnie heeft is ook heel anders en veel alngere wielbasis, jij hebt ook al een langere wielbasis dus makkelijker aan de grond te houden.
Ik probeer het met ee echte scooter met orgineel subframe, maja iedereen zn mening, ik heb zo'n vermoede dat dit een eindeloze discusie word anders :rolleyes:
 
Bite Me Design said:
Frans Feenstra zit redelijk dichtbij met:

@ Jubbega en Damwoude 7,2

zonder verlast subframe

Denk dat ze(in het algemeen) volgend jaar wel onder de 7 duiken.

Phto0006.jpg


dus je wil zeggen dat dit een stnd nrg frame is ? 8P

niet dat ik ermee zit hoor... lijkt tenminste nog een scooter al ziet ie er niet uit... liever zoiets wat wint dan een van schie frame... :p
 
al dat geframe word je moe van ;) > ik denk dat tenzij de wedstrijdregelementen worden aangepast we der zo maar mee moeten leven :p

mja, het rijden met compleet originele frames is wel het koelst.. Maar waaromz ou je dan je voorvork bv wle mogeninkorten en je subframe niet mogen verlengen..ik denk dat et echt supermoeilijk word om daar regels voor te bedenken
 
wat jammeren jullie nou man.. bouw zelf een frame ofzo.. ben je ook licht/snel..... pff al dat gezeim op die van schie.. het gaat toch om het blok... dat is scooter... en die kerel heeft het gewoon goed voorelkaar... klaar.... moet je niet zo zeiken.... bouw zelf een frame dan.. en praat dan verder..
 
Ik vind dat er niks mis is met filosoferen over de regels van een scootersprint...

en als iedereen dadelijk met een 10meter alu frame rond rijd met een halve zipkap eraan te hangen kan je je camera ook wel thuis laten -_-
 
Wokkel @ Sr said:
wat jammeren jullie nou man.. bouw zelf een frame ofzo.. ben je ook licht/snel..... pff al dat gezeim op die van schie.. het gaat toch om het blok... dat is scooter... en die kerel heeft het gewoon goed voorelkaar... klaar.... moet je niet zo zeiken.... bouw zelf een frame dan.. en praat dan verder..

Heb je ook wel een beetje gelijk in, frame keuze is voor iedereen vrij natuurlijk maar aan de andere kant....... valt op 2 manieren wat van te zeggen. vroeger reden de puchjes ook tussen de scooters, toen men eenmaal zag dat de meeste puchjes het niet bij hielden hebben ze ze ook opgesplits in 2 klassen: automaten en scooters
 
mischien komt er nog wel ooit een klasse voor mensen met ECHTE scooter (normaal frame niks aangepast)
en VERLENGDE scooters, zoals langer frame, subframe ed, zo lijkt mij het eerlijkst, want een zip met een normaal frame tegen van schnie is niet echt eerlijk lijkt me ;) :rolleyes:
 
aprillia sr2000 said:
onder de 7 op de 150 , lijkt me zeer waarschijnlijk, aangezien patrick 7,... nog iets had, onder de 7 is zeer snel
Zoals ik al zei dat was bijna niet te vergelijken.. had die tijd ook beter niet kunnen noemen. Was allemaal natte vinger in de lucht gemeten..
 
anders hou een keer op met dat frame gezijk :S.. 1/4 van dit topic gaat erover en er zijn nu eenmaal geen andere klasses.. so be it.. en ik was erbij toen ze zipje van henry/ferry hadden gemeten op industrie en zoals hun zelf al zeiden het was gewoon met een telefoon stopwatch gemeten dus onnauwkeurig.. het was gewoon voor de fun !
 
Zolang je binnen de regels blijft en het snelste bent heb je het dus het beste voor elkaar. Op wie doel ik dan, op van Schie. Wil je winnen, doe het dan beter dan hun maar ook binnen de regelementen.
Wil je andere klasses/opsplitsingen, neem contact op met de organisatie. Door het hier neer te zetten berijk je niks.
Suc6 ermee!
 
Back
Top