4 Juni Brommersprint Damwoude

Status
Not open for further replies.
je kan dus ook gewoon een 13 inch achterpakken en een 10 inch voor als je wilt.

sommige mensen vinden dat makelijker sprinten. moeten we voor damwoude borgen want dat heb ik nog niet kunnen vinden.

groeten

Ja, en als het niet hoeft, zou ik het nog doen..
borgen is echt wel een essentieel iets bij een snelle scooter :)!

ja kan idd 13 achter en 10 voor pakken, als je maar niet een ander blok onder je scoot drukt :)

dat heb ik dus met me sonic een ander blok. daarom gaat me blok onder me sr kan ik std klasse rijden.

borgen was ik al van plan maar moet effe tijd voor vinden en borgdraad halen

groeten

Marcel said:
Ja, en als het niet hoeft, zou ik het nog doen..
borgen is echt wel een essentieel iets bij een snelle scooter :)!

ja kan idd 13 achter en 10 voor pakken, als je maar niet een ander blok onder je scoot drukt :)
Wat moet het voordeel zijn? Minder roterende massa??? Daar valt weer tegen weg, dat je meer druk op het achterwiel krijgt, waardoor je minder gecontroleerde wheelie's tot gevolg kan krijgen..

Ik laat het lekker zo met mn Storm... Ik vind zo'n klein wieltje maar lelijk, en ik vind het gewoon onpractisch. Daarnaast vind ik het niet in de stnd scooterklasse horen, omdat ik geen enkel gehomologeerde scooter kan bedenken, die voor met een 10' inch is geleverd, en achter met een 13' inch.

Onpractisch? ik denk van niet, ik denk dat als je je scooter voor in de punt wat laat zakken dat je dan minder snel een wheelie zal trekken....... en ja lelijk is het maar ik kom dan ook voor de tijden en niet voor het uiterlijk.

Ik vind het helemaal niet lelijk, het heeft wat.

En lelijk ? het is verdorie sprinten geen schoonheids wedstrijd.

Je had een zelf een sticker op je ding sander, "Lelijk ? als het maar hard gaat"

dragsterlover said:
tjah en als de scoot dan ook nog mooi is +ralf+ +ralf+
Liever een veroest niet uitziend ding en die super snel is dan z'n "ik heb in de scootin gestaan" mooie zonder snelheid.....

Sander said:
Wat moet het voordeel zijn? Minder roterende massa??? Daar valt weer tegen weg, dat je meer druk op het achterwiel krijgt, waardoor je minder gecontroleerde wheelie's tot gevolg kan krijgen..

Ik laat het lekker zo met mn Storm... Ik vind zo'n klein wieltje maar lelijk, en ik vind het gewoon onpractisch. Daarnaast vind ik het niet in de stnd scooterklasse horen, omdat ik geen enkel gehomologeerde scooter kan bedenken, die voor met een 10' inch is geleverd, en achter met een 13' inch.
hoef je mij niet aan te vallen, ik zeg tog alleen maar dat je niet een ander blok mag pakken :'( :'(

@GertJannetje :#
Ding van hem is niet lelijk, maar is niet super veel aan het uiterlijk gedaan :o
Ik zou er persoonlijk zo elke dag mee willen rijden +ralf+

KrazieHansie said:
Liever een veroest niet uitziend ding en die super snel is dan z'n "ik heb in de scootin gestaan" mooie zonder snelheid.....

Dat is jouw mening..
Ik heb liever een vette scoot die lekker doorrijdt, dan een lelijk grafding :)

nou ik ga gewoon 10inch velgen onder me sr proppen. ik heb gemeten met die mega achterband op die 10inch sonic velg mij schilt het net 2cm in omtrek met een 13 inch velg

dus valt wel meej.

nog 25 daagjes beunen en komt het wel goed

groeten

Sander said:

Ik heb nog geen gehomologeerde scoot gezien met een malossi vork..jij wel?

Wat denk je zelf?
Mss dat het niet puur moet gaan om gehomologeerde modellen?
Er is altijd wel wat te vinden om over te gaan mierenneuken, maar er moet ergens een grens getrokken worden. Verder maakt die velg niet eens zoveel uit, als je er zon koeienband op hebt zitten, dan is het wiel net zo groot als een gemiddeld 13" inch velgje met een fatsoenlijk bandje erop. En om dan om de massa te gaan zeuren :X

25 dagen dan ben ik er ook, maar eerst naar Lint :D om te teste dus nog maar 12 dagn om klaar te komen met mijn scooter heb me vaders frame *geleend* een roze phantom.... Erg leuk...

Sander said:

haha sander je hebt gelijk da zou ook maar een raar gezicht zijn vind je niet? voor 10 en achter 13 maarja ben jij er zelf ook met je scoot? ik heb er vrijdag al tegen gereden bij koopmans maar wil het nog een keer proberen ;)

Status
Not open for further replies.
Back