Brommersprint Damwoude 5 Juni Zaterdag

brommersprint was opzich heel erg leuk.
aleen dat me scooter niet wow lopen :mad:
en waren de sprints afgelopen liep die weer als en zonetjuh :mad:
had iets teveel paking gebruikt zodat vaacuimgaatje van carb dicht zat :D


ik vondt aleen die tyripjes om de arm niet echt veilig die kunnen zo inelkaar trekken maarjah is nie gebeurt.
 
Shooting said:
die gast met die Rode Stalker, met het strakke haar 8terover..... ik wil die gast zijn Setup wel een x weten:d

die gast met die Rode Stalker heet Kenneth en komt uit Heerhugowaard.
Hij rijd LC en had net de dag ervoor zen blok weer opgehaald bij koopmans.
En hij ging als een gek.
 
Was allemaal egt top geregeld, alleen beetje jammer hoe ze de finales deden
Want de ridwinnaars gingen door, ze hadden beter de tijdsnelste kunnen doen, was veel spannender geworden dan
 
FF over die stalker setup

hij reed @ jubbega met lucht gekoelde mhr team cilinder 8.1 sec.
Heeft iemand nog foto's van die stalker? post ze hier dan ff
De setup is nu :
MHR speed stage 5
carters stage 3
MHR krukas RHQ
28 mm dellorto
malossi binnerotor met eprom
complete malossi overrange
standaard nrg vertanding( dus niet die zip vertanding)
MHR speed uitlaat

Het gekke is hij heeft hem de dag ervoor in elkaar gezet alles splinternieuw ,heeft gekeken of hij een beetje liep en heeft em weer terug gezet in ze garage. NIKS AFGESTELD. maareh liep als een kogel. volgende scootersprint zijn we zeker weer aanwezig maar dan met het blok 30 cm naar achter geplaatst of een rekje er achter.

OW ja voor de mensen die hebben gelachen om hoe die stalker er uit ziet, de tijden waren abnormaal snel.snelste run was 7.8 uit me hoofd.
Volgende scootersprint als dat ding wel aan de grond blijft gaat kenneth voor de 7.4 of misschien beter.,
 
ow ff aanvulling voor eht berichtje hierboven ze snelste tijd was 7.6 en ze doelstelling is om de 26 ste een tijd van 7.0 rond neer te zetten hij is weer van gedachte veranderd.
 
idd zal nooit lukken van schie haalt met hun sprinter iets van 7,1
met ""std"" frame zal dat nooit lukken lijkt my
btw waar blijft inne met de pics?
 
neej maar als je enig idee hebt hoe licht dat ding nu al is enne dat kereltje is net 55 kilo dus ik weet niet..................... maareh ik zij ook het is ze streven om de 7.0 rond te halen. ik zeg niet meteen dat dat ook lukt maareh het is iets meer als een hal;ve seconde wat e rnog vana f moet. als dat rek achter die scooter hangt scheelt het ook veel want bij de start ging dat ding steeds de lucht in en moest het gas los.
 
iig ik vond het allemaal zeer finjn geregelt . behalve dat er geen friettent was :(
maja, verdr niks te klagen :):):)
mooi dat je tog ff kon rijden daar bij de weg :)
 
Knalde bij iemand ook nog de carb uit het spruitstuk aan einde van de baan :X

Iemand van Forum ?

En ik moest 2x tegen die Rode Stalker.. ding ging wel snel idd :)
 
scoob6442 said:
ik vindt helemaal geen pagina 3 daar en die filmpjes doen eht neit bij mij er staat '' pagina kan niet worden weergegeven.


ik heb m dr toch echt vandaan, paas me je msn, dan doen we dat zo ff...
 
Ik heb het gister ook prima naar mun zin gehad daar.De sprintsvanmij sloegen werkelijk waar nergens op, ik had thuis nog geoefentmet weg komen en dan sta je daar naar die lampen te loeren..............Groennnnnnnnn............huppa ik steeg gelijk op :(....ik was wel mega zenuwachtig omdat dit de eerste keer wasdat ik mee deed aan zoiets.Maargoed we hebben bij elkaar een dikke 8 uur in de auto gezeten ( heen en terug) Maar ik vond het wel een top dag.

Complimenten aan de organisatie :W
 
WOW allemaal mense die over me mooie stalker praate hahahahaha
natuurlijk is het maar een streven naar de 7.0 maar als ik de 7.6 al haal met een kutstart en onafgesteld moet er een betere tijd voor mij dan 7.6 zijn
en mark je ben een dingetje vergeten aan me setup hij is niet helemaal HMR de koppeling is nog steeds de goedkoopste van polini
verder is de stalker een projekt die ik hopenlijk voor de 26ste afgerond heb wand motorisch en kwa opbouw heb ik nog wat leuke ideetjes

verder vond ik het een zeer geslaagde dag
 
Back
Top