Brommersprint Damwoude 5 Juni Zaterdag

Lieuwe

Super User
Beste members,

Zaterdag 5 Juni zal er een brommersprint worden gehouden in Damwoude (Friesland). Regels zijn op 2 na exact hetzelfde aan Jubbega, deze 2 regels zijn als volgt:
- Er mogen geen burn outs op straat worden gedaan. Zullen wel platen/planken oid aanwezig zijn waar je even lekker op kan smoken :)
- Onder elke scooter moet een mileumat oid aanwezig zijn ivm eventuele olie/benzine lekkage oid. Vuilniszak voldoet ook wel :)

Verder zijn de regels gelijk aan Jubbega. Dus er zijn 5 klasses (50/70 schakel, automaten, scooters en pro stock). Alle mensen met een scooter moeten zich dus inschrijven bij de scooterklasse. Er zit geen verschil tussen 50/70cc. Inschrijvingen moeten een week van te voren binnen zijn (30 mei), dus wacht niet al te lang met inschrijven :)

Hier een paar foto`s van het terrein waar gesprint zal worden. Er is genoeg parkeerruimte voor bezoekers een gedeelte hiervan zal gebruikt worden voor het rennerskwartier.

Foto1: Deel van parkeerterrein, dit deel zal voornamelijk rennerskwartier zijn.
Foto2: Sprintbaan. Bij uitgang die verderop is zal de start zijn. Op het eerst gedeelte zal de ingang voor bezoekers zijn.
Foto3: Parkeerterrein. Loopt nog heel ver door naar achteren.
Foto4: Foto van het einde van de baan. Links is een klein zijweggetje voor de opvang van de rijders.

Baan1.JPG


Baan2.JPG


Baan3.JPG


Baan4.JPG


En als laatste nog het inschrijfformulier. Is genomen met een digicam dus niet erg geweldig, als ik nog iets beters krijg post ik het wel.

* pic weg, inschrijven via post is gestopt *

Formulieren kunnen verstuurd worden naar:

G. Kempenaar
Mr.Klokweg 70
9104 JJ Damwoude

Formulieren wel voor 30 mei opsturen !
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Originally posted by GROSSIE@aerox
vet nog een legale meeting in Friesland:W

Het is dus niet echt bepaald een meeting.

Sprint word wel gewoon goed georganiseerd. Tijdmeting word gedaan door Ribbens. Dit is hetzelfde als bij Jubbega. Meeten mag wel, maar word dus niet doeloos met scooters omgeknald.
 
ziet er allemaal goed uit lieuwe!
Succes nog met organisatie van het geheel :), ik denk dat ik er ook wel ff zal zijn
 
:X , tja als het 1 juni oid klaar is en ik heb vervoer heb ik um zeker rijdent en afgesteld @ meeting :W

Mjah we zien wel , ik hoop het wel iig anders ben ik er zonder scooter denks.
 
Back
Top