Brommersprint Damwoude 7 juni 2008

Voor ons is het dus niet zo goed gegaan,net als jubbega.
Wij reden 1ste heat tegen tommy als ik het goed heb, een tijd van 7,0 of 7,1 neer gezet,was niet echt duidelijk,maar marcie is meteen na de finish weer onderuit gegaan.Voor de 2de keer:S,net als jubbega,na de finish. Marcie de dag ervoor nog een pak gekocht en heeft ie wel geluk mee gehad, Zijn rechter arm was wel behoorlijk geschaafd en ze duim is gekneust,maar met zon snelheid mogen we weer van geluk spreken.

De voorkant gaat telkens zwabberen,waarom weten wij ook nog niet. Na jubbega hebben we een stuurdemper gemonteerd,voorvork verlaagd en een versteviging in het frame gelast,maar het mocht allemaal niet helpen.

Nu gaan we dus niet meer rijden met het frame en gaan we eenn nieuw frame lassen en hopen dat we er op genemuiden weer staan en erop blijven zitten.

Het was wel erg mooi weer,was gezellig,maar volgende keer blijven we maar gewoon op het frame zitten.
 
Idd kevin slijp die beker door midden :+

't is mogelijk :p

foto007td5.jpg


:W Jaja, in de woonkamer mijn monstertje (me pa was zo blij :p)
 
Ook te vet dat Kokkie in de omloop zat, Ding liep echt hard met 18 PK en 80+ KG Scooter.

Ik zal trouwens vanavond me foto's/video's even uploaden. :p
 
@ don kokkie won ook van mike voogd in de omloop dus:)
Dat deedt die erg netjes,
Dan moet ik er ook bij zeggen dat ding van mike ook niet perfect liep !
Verder nog mensen foto`s?
Zie altijd zo veel mensen foto`s maken en geen foto wat je in dit topic ziet:p
 
Kev gefeliciteerd. Voor mij ouderwets lekker sprinten op een bijna gaar hok:) Toch 8.0! T was gezellig, mij zien jullie wel weer verschijnen..

Wel vet trouwens Mau. Dat je toch weer gesprint hebt! Kijken of Dennis even een mooi framepje voor je kan bakken ;)
 
Kan je nagaan als ik er op had gereden. Was ie nog 0,5sec sneller :p jij met je dikke pens... dat jij nog wordt gevraagd om te rijden joh, gvd :winner:

puur omdat hij het nog wel leuk vind om te rijden :D verder was het gewon weer een vette dag....
Jammer dat de posities niet doorschuifte wanneer er mensen naar huis waren, dat had zeker beter geregeld kunnen worden.

Scooter liep wel leuk, maar nog echt niet zoals het hoort. Binnenkort maar eens me blok erafhalen en dan eens alles weer netjes en goed eropzetten.


laterrrr....
 
puur omdat hij het nog wel leuk vind om te rijden :D verder was het gewon weer een vette dag....
Jammer dat de posities niet doorschuifte wanneer er mensen naar huis waren, dat had zeker beter geregeld kunnen worden.

Scooter liep wel leuk, maar nog echt niet zoals het hoort. Binnenkort maar eens me blok erafhalen en dan eens alles weer netjes en goed eropzetten.


laterrrr....

indd arthur anders had je nog in de omloop gezeten.
wat ik ook al tegen je zei op het test stukje, hij viel een beetje dood af en toe. maar rap is die zeker
 
Back
Top