Brommersprint Damwoude 7 juni 2008

zo net trug was geslaagde dag verder felicitatie voor de nummers 1, 2 ,3:)


trouwens vond ik het zelf ook erg link van die dragracer zoveel pk,s is moelijk in bedwang te houden heb niet gezien dat die ging rijden op de baan maar op teststukje vond ik het erg gevaarlijk!
 
John jij had het ook kunnen worden als je was gebleven. En die omroeper deed trouwnes ook erg kinderachtig!

Hij bedoeld dat John in de omloop zat!!! :p

John, je had moeten blijven, Er werd ineens omgeroepen dat je in de omloop zat maar toen was je net (lees: nog geen 2 minuten) vertrokken... :X

(Greets, Don)
 
Hij bedoeld dat John in de omloop zat!!! :p

John, je had moeten blijven, Er werd ineens omgeroepen dat je in de omloop zat maar toen was je net (lees: nog geen 2 minuten) vertrokken... :X

(Greets, Don)

ja maar john had zich afgemeld al, we wouden zelfs nog terug gaan
 
Ja je stond met hem te praten ja haha
Kees waarom je demper onwen en door rijden ? dat is niet ReeszzZ ofzo heur:eek:
Leuk je gesprokken te hebben man.
Zelf een 8,3 gereden waar ik niet te vreden mee ben, gaat zeker verandering in komen nu !!
 
Ik zat in de auto en was van plan om terug te gaan. Maar toen begon ik te twijfelen of ik wel in de omloop zat, omdat ik mijn laaste run verknalt had (benzine kraantje....) Nu toch wel erg veel spijt....

Genemuiden dan maar :D

Nog even 2 filmpjes:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=MpsiuchruQM"]YouTube - John en Maurice op Damwoude[/ame]

De mislukte run:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=xRG0jSPoiw0"]YouTube - John benzine kraan vergeten Damwoude[/ame]

Mocht deze helaas niet over doen... (daar heb je dan 2 uur op gewacht...)
Jammer maar volgende keer beter.

Mijn tijd dus:

7,44 met een reactie tijd van 0,156 met een eind snelheid van 113 km/h niet slecht voor een RF van 10,3 en een 100+kilo rijder.
 
Kev gefeliciteerd. Voor mij ouderwets lekker sprinten op een bijna gaar hok:) Toch 8.0! T was gezellig, mij zien jullie wel weer verschijnen..
 
Dank je allemaal :) Was zekers gesellig :)

Ik had nooit verwacht dat ik op de 1e plek zou komen, ik was al blij dat ik in de omloop was aangezien er toch snelle machines tussen waren.
Ik heb mijn tijden alleen tot nu toe verbeterd en gaat super nu vooral bij de finale.
Ben begonnen met 7,4 maar telkens een dip bij het begin maar is immers gelukkig verholpen :)
Semi-finale : 6,908 met reactietijd 0,097? tegen 6T mhr
Finale: 6,8?? met reactietijd ?,??? tegen A.R.T. 2Fast Centro

Ik ben echt super blij!!!! morgen post ik wel paar pics :) echt toffe beker, m'n eerste :W
 
Dank je allemaal :) Was zekers gesellig :)

Ik had nooit verwacht dat ik op de 1e plek zou komen, ik was al blij dat ik in de omloop was aangezien er toch snelle machines tussen waren.
Ik heb mijn tijden alleen tot nu toe verbeterd en gaat super nu vooral bij de finale.
Ben begonnen met 7,4 maar telkens een dip bij het begin maar is immers gelukkig verholpen :)
Semi-finale : 6,908 met reactietijd 0,097? tegen 6T mhr
Finale: 6,8?? met reactietijd ?,??? tegen A.R.T. 2Fast Centro

Ik ben echt super blij!!!! morgen post ik wel paar pics :) echt toffe beker, m'n eerste :W

Maar goed dat Dennis met de tip kwam om die plaat van je rotor te halen...
En het uiteindelijk nog voor je gedaan heeft ook... Mischien verdient hij ook wat lof Kevin?
 
Back
Top