Brommersprint Damwoude 7 juni 2008

Weet wel iemand voor je john:0 yannieck 52 kg maar;)
En je kan je toch half 12 inschrijven.
Dus als we half 11 aanwezig zijn lijkt mij dat voldoende
Heb er goed zin in iedergeval!

Keuring is tot 11 uur. Wat jij doet met je zelf weten. Ik ben er om 10 uur.

bijna 2 uur rijden he ;) met aanhanger nog langer dus.

wij vertrekken om half 6:X meer als 3 uur rijdne vanuit het zuiden...

nu maar hopen dat de keuring goed verloopt en dat de machine iets beter rijd als op Aldenhoven. misschien zit er dan wel een omloop in.

zkers aanwezig

brommert is er weer klaar voor

vorige week in belgie aardig goed gereden top 10:P

7.07 op 125 meter met wheel spin(deels natte baan en een x aantal gaten)

jammers is dat er geen adres staat op de site zelf:S maargoed dat het hier ff gepost werd thnx daarvoor

ziet jullie daaro

beunze nog

Misschien toch niet zo slecht dat dikke rene rijdt morgen, aangezien we vandaag na een aantal aanpassingen het ding alleen maar strepen trok van plusminus 20 meter:w Wij zijn er iedergeval klaar voor:)

ik ben niet meer aanwezig:( jongen waarmee ik altijd naar meetings rij is ziek dus kan ik helaas niet komen. dan maar wachten tot zoetermeer

veel succes morge iig:W

Misschien toch niet zo slecht dat dikke rene rijdt morgen, aangezien we vandaag na een aantal aanpassingen het ding alleen maar strepen trok van plusminus 20 meter:w Wij zijn er iedergeval klaar voor:)

Je word met de dag vriendelijker :P

Maar later ging het goed en ik gok op een 6,5je :)

Me hok rijdt weer :W :)

Mja, hier goed 7 uur vertrekken, 2 uurtjes rijden met aanhanger mja... zal toch 1,30 uur duren denks. Dit x rijd me vader niet mee maar op z'n motor :)

Dus, ik ga zo slapen denks om morgen beetje reactietijd goed te hebben.

Zo dan,
net terug.....

zijn weer veel dingen gebeurt, echt een super vette dag.
veel mensen gemeet nog,

@ marcie leuk je gesproken te hebben, en succes met je herstel weer.
de laatse tijden die ik weet was.

heat 2 sprintsym 6.8
omloop: xhipos 6.9 en 2fast centro 6.9

Was een gezellig dagje foto's volgen later wel. Jammer dat damwoude de dragracer uitnodigt om te rijden. Mocht deze persoon vallen gaat hij dwars door het hek heen met alle gevolgen. Jammer dat rene last had van veel wheelspin.

Back