Brommersprint Damwoude 5 Juni Zaterdag

djdjango said:
heb 150 foto's :p iemand die ze kwijt kan ???? anders moet je wachten tot vanavond was zeker een geslaagd dagje gezellig en nog redelijke tijd neergezet ook :D

ik heb space :)

Ben ook eindelijk wakker... het ging gisteravond niet zo best namelijk :rolleyes:
Bij de start in de fuik echt barstende hoofdpijn gekregen en zo goed en zo kwaad als mogelijk weer naar huis gereden...

Gelukkig Sim en Remon nog veilig thuis afgeleverd :p
helaas sim met een stukgelopen speed en een opgegeten zuiger :'(

Het was een erg fijne dag ! Geen regen, leuke en goede organisatie, erg vriendelijke mensen overal, hopeloos veel forummensen gemeet :eek:, maar zwaar vermoeiend.. maar ik ben er volgend jaar uiteraard weer en ik ben blij en trots dat we als ScooterTuning.net ook sponsor waren :W
 
Het zijn echt mooie foto's geworden vind ik :D Volgend jaar ben ik er 100 % zeker weten weer bij. Het was echt hardstikke tof..
 
hey razma nu maar wel effe snel die films posten he:p
kan daar egt niet op w88:p nu maar hopen dat ze niet achter die bosjes stoppen zoals een maat van me die had gefilmt :cool:
 
heeft iemand toevallig ook nog die gast in de sloot zien stappen? (bij het publiek?)
dude had beetje teveel bier op ofzo :D
 
Btw, voor de mensen die nog niet wisten bij wie die carb uit het spruitstuk knalde.. dat was ik dus :X Was tussen het blok en wiel gekomen, en dit krijg je er van..:D

carb1.JPG


carb2.JPG
 
neej zijn spruitstuk was te klein voor de carb had hij gezegt:S tijdens de test runs op dat stuk daarachter had hij et me verteld alleen nog gaan rijden he
zonde eigenlijk
 
Nou kijk, hij was in de 1e heat tussen mijn band gekomen en toen zat er een gaatje alleen maar. Toen heb ik met wat prutser tuning en ducktape het een beetje dichtgesmolten. Daarmee heb ik in de 2e heat gereden (8.6 btw) 8P

Toen daarna ging ik nog ff paar x heen en weer op het terrein en toen knalde hij in een x tussen mijn wiel :D
 
Back
Top