Marcel
флоп т мг е))
lekker boeiend? gaat niet om zijn tijd maar om de jouwe..Neos Evo said:Heeft iemand ook iets meer info over die Cas van Bakel ?
setup etc ?
maar hij rijd met Spiet en C20/21 iig en kneiterhard..
lekker boeiend? gaat niet om zijn tijd maar om de jouwe..Neos Evo said:Heeft iemand ook iets meer info over die Cas van Bakel ?
setup etc ?
Marcel said:lekker boeiend? gaat niet om zijn tijd maar om de jouwe..
maar hij rijd met Spiet en C20/21 iig en kneiterhard..
rs rullezzz said:Dan zit ik nog aardig goed met nr 1 :+
Cra-c-c said:pfff .. sorry hoor gast , maar in de pagina's die dit topic telt heb ik je dit nu al tig keer zien zeggen ...
beetje nutteloos ...
Nu weten we het wel ...
Greetzz
( no offence , was ik maar iets eerder )
Beetje respect tonen voor oudere members mag ook weleens :|rs rullezzz said:maar zal het niet meer doen hoor jongen :henko:
RonaldV said:Beetje respect tonen voor oudere members mag ook weleens :|
Razma said:broertje van Chiel?
firefoxproject said:vraagje van mij, bij welke klasse ik me in moet schrijven.
Ik heb een zip sp met een runner blok eronder , welke klasse??
alvast bedankt.
rocket
Het gaat om het idee en niet om het plaatsje..... Gewoon het idee dat je er vroeg bij bent en verder wordt opgeschoven......Manta said:Nou dan kom je alsnog als een van de allereersten op de reservelijst, wat wel een plaatsje betekent.
KrazieHansie said:Het gaat om het idee en niet om het plaatsje..... Gewoon het idee dat je er vroeg bij bent en verder wordt opgeschoven......
http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=18293
KrazieHansie said:Hey Jus weet je dat zeker want jw wou graag een plaatsje in nemen op mijn dragster en ik zou graag even wat recht zetten wat fout ging in jubbega want ik kan met die NRX veel gatsen vermorzelen z'n Power heeft dat ding alleen ja eerste keer voor mij zet ik maar gouw uit mijn hoofd.... dat ging zeer klote...
KrazieHansie said:Standaard klasse neem ik aan is ook gewoon piaggio blok........