Wat moet het voordeel zijn? Minder roterende massa??? Daar valt weer tegen weg, dat je meer druk op het achterwiel krijgt, waardoor je minder gecontroleerde wheelie's tot gevolg kan krijgen..Marcel said:Ja, en als het niet hoeft, zou ik het nog doen..
borgen is echt wel een essentieel iets bij een snelle scooter!
ja kan idd 13 achter en 10 voor pakken, als je maar niet een ander blok onder je scoot drukt
Liever een veroest niet uitziend ding en die super snel is dan z'n "ik heb in de scootin gestaan" mooie zonder snelheid.....dragsterlover said:tjah en als de scoot dan ook nog mooi is +ralf+ +ralf+
hoef je mij niet aan te vallen, ik zeg tog alleen maar dat je niet een ander blok mag pakken :'( :'(Sander said:Wat moet het voordeel zijn? Minder roterende massa??? Daar valt weer tegen weg, dat je meer druk op het achterwiel krijgt, waardoor je minder gecontroleerde wheelie's tot gevolg kan krijgen..
Ik laat het lekker zo met mn Storm... Ik vind zo'n klein wieltje maar lelijk, en ik vind het gewoon onpractisch. Daarnaast vind ik het niet in de stnd scooterklasse horen, omdat ik geen enkel gehomologeerde scooter kan bedenken, die voor met een 10' inch is geleverd, en achter met een 13' inch.
KrazieHansie said:Liever een veroest niet uitziend ding en die super snel is dan z'n "ik heb in de scootin gestaan" mooie zonder snelheid.....
KrazieHansie said:
Sander said:Wat moet het voordeel zijn? Minder roterende massa??? Daar valt weer tegen weg, dat je meer druk op het achterwiel krijgt, waardoor je minder gecontroleerde wheelie's tot gevolg kan krijgen..
Ik laat het lekker zo met mn Storm... Ik vind zo'n klein wieltje maar lelijk, en ik vind het gewoon onpractisch. Daarnaast vind ik het niet in de stnd scooterklasse horen, omdat ik geen enkel gehomologeerde scooter kan bedenken, die voor met een 10' inch is geleverd, en achter met een 13' inch.
Sander said:Wat moet het voordeel zijn? Minder roterende massa??? Daar valt weer tegen weg, dat je meer druk op het achterwiel krijgt, waardoor je minder gecontroleerde wheelie's tot gevolg kan krijgen..