This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

4 Juni Brommersprint Damwoude

Status
Not open for further replies.
Neos Evo said:
Heeft iemand ook iets meer info over die Cas van Bakel ?
setup etc ?
lekker boeiend? gaat niet om zijn tijd maar om de jouwe..
maar hij rijd met Spiet en C20/21 iig en kneiterhard..

Marcel said:
lekker boeiend? gaat niet om zijn tijd maar om de jouwe..
maar hij rijd met Spiet en C20/21 iig en kneiterhard..

ik wilde gwoon ff weten wie en wat dat was wat me te w8en staat maargoed thnx

rs rullezzz said:
Dan zit ik nog aardig goed met nr 1 :+

pfff .. sorry hoor gast , maar in de pagina's die dit topic telt heb ik je dit nu al tig keer zien zeggen ...
beetje nutteloos ...
Nu weten we het wel ...

Greetzz

( no offence , was ik maar iets eerder )

Cra-c-c said:
pfff .. sorry hoor gast , maar in de pagina's die dit topic telt heb ik je dit nu al tig keer zien zeggen ...
beetje nutteloos ...
Nu weten we het wel ...

Greetzz

( no offence , was ik maar iets eerder )

net effe gekeken wel 2 keer dat noem ik nou niet tig keer.
Maar ben gewoon blij en maby deed ik het voor de lol voor na arnie's post, wat je ook wel aan het type smilie kon zien...

maar zal het niet meer doen hoor jongen :henko:

RonaldV said:
Beetje respect tonen voor oudere members mag ook weleens :|

offtopic:noem jij dit respectloos? ik zie hier niks respectloos aan

verder ontopic, hopen dat er veel zon zal zijn

firefoxproject said:
vraagje van mij, bij welke klasse ik me in moet schrijven.

Ik heb een zip sp met een runner blok eronder , welke klasse??

alvast bedankt.
rocket

Standaard klasse neem ik aan is ook gewoon piaggio blok........

Die gasten van de sbd (stichting brommersprint damwoude) willen nu ervoor zorgen dat de eerste 3 van jubbega zeker mee doen in damwoude nou dan ben ik weer mooi klaar met nummertje 59 want alleen J.J Haanstra (2e) staat ingeschreven en die gast van twins en die gast op die rox staan achter mij...... ben je klaar mee jij zo vroeg mogelijk uit bed op je in teschrijven en komen er weer zulke regeltjes...

...::: JWL TEAM DAMWOUDE :::...
http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=18293

Nou dan kom je alsnog als een van de allereersten op de reservelijst, wat wel een plaatsje betekent.

Hey Jus weet je dat zeker want jw wou graag een plaatsje in nemen op mijn dragster en ik zou graag even wat recht zetten wat fout ging in jubbega want ik kan met die NRX veel gatsen vermorzelen z'n Power heeft dat ding alleen ja eerste keer voor mij zet ik maar gouw uit mijn hoofd.... dat ging zeer klote...

NRX = NRG Haha

Zeker weten dat Sipke Talma op 43 staat, kijk zelf maar.
Ik heb hem tegelijk met mij ingeschreven, en betaald.

Komt helemaal goed dus

Ja maar de Kale zei dat frans er waarschijnlijk op ging kijk wat ik heb vernaggeld in jubbega zou ik graag nog een keer over doen en dan goed want het was niet best met het testen zat ik continu boven de 110 op de 150m en nu bakte ik er niks van... snapje en ik vind het wel lachuh als jwl op mijn dragster aan de start verschijnt!

Als jij nummer 59 bent, kom je wel aan de bak.
Verder weet ik niet wat jullie hebben afgesproken maar Sipke staat nummer 43 dus daar kan je eventueel op rijden.

nee ik weet het verder niet alleen dat ie ingeschreven was had ik al gezien maar dragster is nog niet helemaal klaar daarom zei jwl van schrijf um nog maar in we zien wel hij zei der wil altijd wel iemand op dat ding rijden ....

KrazieHansie said:
Standaard klasse neem ik aan is ook gewoon piaggio blok........

*zucht*

Nee, een runner blok is extreme, waarom? omdat je met andere maten rijd, een runner velg+ band en groter als je voorband van zip.

extreme klasse dus.

Status
Not open for further replies.