This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

4 Juni Brommersprint Damwoude

Status
Not open for further replies.
als je op reservelijst staat, moet je dan ook betalen aangezien ik plaats 104 heb +ralf+ , want ik denk dat ik niet eens mee kan doen!! vanwege zoveel inschrijvingen en zoveel reserves!

rossi-rox said:
pcies! ik w8 het gewoon rustig af... op het moment ook andere dingen aan mijn hoofd die ff de volle aand8 nodig hebben.
iig bedankt maybe meet ik je @ damwoude?

ik hoop et, voor mij is het nog steeds niet zeker dat ik kom... er stond namelijk weer een weekendje weg in de planning hier :X maar nu MOET en ZAL ik naar damwoude komen hoor opzoute

dragsterlover said:
vorige page staat dat je gewoon moet betalen, rij je niet i.v.m geen uitvallers dan krijg je vast je geld terug

ff gemailt, dus ff wachten met geld over maken...

rs-ruud said:
ff gemailt, dus ff wachten met geld over maken...

laat het me ff weten hoe dit afloopt , sta namelijk 109 ofzo .. hahaha

Greetz Marly

pff gaat snel man ....

dragsterlover said:
vorige page staat dat je gewoon moet betalen, rij je niet i.v.m geen uitvallers dan krijg je vast je geld terug

Ehm?

Denk dat de mensen op de reserve lijst word gecontacteerd, als de 1e 60 rijders niet betaald hebben binnen 7 dagen.

Dan heeft een reserve-lijst-lid de kans dit te doen. etc etc... (lijkt mij het meest gangbare...)

vraagje van mij, bij welke klasse ik me in moet schrijven.

Ik heb een zip sp met een runner blok eronder , welke klasse??

alvast bedankt.
rocket

firefoxproject said:
vraagje van mij, bij welke klasse ik me in moet schrijven.

Ik heb een zip sp met een runner blok eronder , welke klasse??

alvast bedankt.
rocket
X-treme

Zat bij de brommersprint genemuiden bij de laatste 4 als ik het goed heb

Tijden onder de 8 gereden, dus ga er maar vanuit dat je niet erg veel kans maakt. Maarja het gaat immers om je tijd.

Status
Not open for further replies.