4 Juni Brommersprint Damwoude

Status
Not open for further replies.
Project RR2 said:
btje jmmr dat de regelementen exact gekopiërd zijn van Jubbega:

OVERIGE BEPALINGEN
12. Bij aankomst op het parcours dient de deelnemer zich te melden. Na de brommerkeuring kan men zich laten inschrijven. Mits goedgekeurd ontvangt iedere rijder een rugnummer na het betalen van het inschrijfgeld (inclusief dagverzekering).

lkkr opgelet :rolleyes: je moet bij damwoude van te voren betalen en evengoed staat dit in t regelement 8P


Na het voldoen van het inschrijfgeld (binnen 7 dagen) is de inschrijving definitief en zenden we je startnummer. Indien de klasse reeds vol zit wordt je op de reservelijst geplaatst.


aangezien ze hier zeggen dat je het inschrijf geld binne 7 dagen moet opstuuren
 
Dat moet ook, daarna hoor je dus waar je bent beland
Zo reserve, komt er vast wel een compremie met de centjes.
 
nummer 56 @ xtreme, maar ik zie iig meerdere namen die er dubbel tussen staan

Sander brul,
Jeremy krijger
en
peter uit elst..
nja weet nie hoie dat dat gaan zitten?
of doen er 2 scotos van RSB mee? onder 1 naam
ach we zien t wel
 
28 - Michiel - Rotterdam

Ikke was lekker op tijd. +ralf+ Dit wordt wel mijn eerste deelname aan een sprintrace. Maar wel spannend omdat ie behoorlijk loopt na vanmiddag heel poosje weer aan het afstellen te zijn geweest 8)
 
DetonatedSmoker said:
28 - Michiel - Rotterdam

Ikke was lekker op tijd. +ralf+ Dit wordt wel mijn eerste deelname aan een sprintrace. Maar wel spannend omdat ie behoorlijk loopt na vanmiddag heel poosje weer aan het afstellen te zijn geweest 8)


maarja dat zeg niks hoe hij in damwoude loopt ;) , weer, temp enz. :*
 
dragsterlover said:
maarja dat zeg niks hoe hij in damwoude loopt ;) , weer, temp enz. :*

Dat komt wel goed hoor. Ging daar ook niet om maar meer koppeling vario probjes opgelost ;)
 
nummer 2 in std scooterklasse. eric van 't hof. alleen me achternaam klopt niet in hun lijst staat nog een / in en die hoord er niet.

kom met me std sr waar me sonic blok ondergaat. sonic gaat uitelkaar en word flink verbouwd de komende tijd.

mag je in de std klasse wel je sub omlassen voor carb naar achteren???

kan ik niet duidelijk vinden in het regelement.
 
okeej en 10 inch velgen van me sonic eronder zetten mag dat ook want er staat in het regelement wiel maat minimaal 10inch

7. De wielen mogen vervangen worden door exemplaren van een andere gehomologeerde brommer, dienen in de 50 cc en 70 cc minimaal 16 inch te zijn, in de standaardscooterklasse minimaal 10 inch.

als ik dat zo lees mag het dus wel.

groeten
 
Hoi, binnen hoeveel dagen krijg je je startnummer opgestuurd? Ik heb me ingeschreven en betaald maar krijg geen bevestigings mail met startnummer....???
 
sonic tuning said:
okeej en 10 inch velgen van me sonic eronder zetten mag dat ook want er staat in het regelement wiel maat minimaal 10inch

7. De wielen mogen vervangen worden door exemplaren van een andere gehomologeerde brommer, dienen in de 50 cc en 70 cc minimaal 16 inch te zijn, in de standaardscooterklasse minimaal 10 inch.

als ik dat zo lees mag het dus wel.

groeten

ja mag
 
sprintfreakz said:
Hoi, binnen hoeveel dagen krijg je je startnummer opgestuurd? Ik heb me ingeschreven en betaald maar krijg geen bevestigings mail met startnummer....???

Ze zullen wachten tot 20 mei, dan stoppen de inschrijvingen volgens mij.
Dan tellen ze wie op tijd waren, en wie erbij horen.
 
Ralf said:
Oke daag... Wat kan iemand hier aan doen? Ga ergens anders schelden...

sorry dak zo gereageerd heb. ik had gister echt een zware kutdag (een goede bekende heeft zichzelf opgehangen:() en het enige pluspuntje was nog dat ik me in ging schrijven voor damwoude, nogmaals sorry
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top