HJ EVO ROX
HJ-TUNING CREW
Ben al ingeschreven nummer 4 bij xtreme klasse.
Project RR2 said:btje jmmr dat de regelementen exact gekopiërd zijn van Jubbega:
OVERIGE BEPALINGEN
12. Bij aankomst op het parcours dient de deelnemer zich te melden. Na de brommerkeuring kan men zich laten inschrijven. Mits goedgekeurd ontvangt iedere rijder een rugnummer na het betalen van het inschrijfgeld (inclusief dagverzekering).
lkkr opgelet je moet bij damwoude van te voren betalen en evengoed staat dit in t regelement 8P
DetonatedSmoker said:28 - Michiel - Rotterdam
Ikke was lekker op tijd. +ralf+ Dit wordt wel mijn eerste deelname aan een sprintrace. Maar wel spannend omdat ie behoorlijk loopt na vanmiddag heel poosje weer aan het afstellen te zijn geweest 8)
dragsterlover said:maarja dat zeg niks hoe hij in damwoude loopt , weer, temp enz. :*
sonic tuning said:okeej en 10 inch velgen van me sonic eronder zetten mag dat ook want er staat in het regelement wiel maat minimaal 10inch
7. De wielen mogen vervangen worden door exemplaren van een andere gehomologeerde brommer, dienen in de 50 cc en 70 cc minimaal 16 inch te zijn, in de standaardscooterklasse minimaal 10 inch.
als ik dat zo lees mag het dus wel.
groeten
sprintfreakz said:Hoi, binnen hoeveel dagen krijg je je startnummer opgestuurd? Ik heb me ingeschreven en betaald maar krijg geen bevestigings mail met startnummer....???
jaAerox Wijchen said:Is het startsysteem @ damwoude hetzelfde als op jubbega?
Ralf said:Oke daag... Wat kan iemand hier aan doen? Ga ergens anders schelden...