4 Juni Brommersprint Damwoude

Status
Not open for further replies.
Ben nummer 1 @ std klasse +ralf+

Diesemanic (frank) wou je gister al inschrijven maar wist niet zker of je wou gaan:) maar is als nog goed gekomen,net aan
 
rs rullezzz said:
Ben nummer 1 @ std klasse +ralf+

Diesemanic (frank) wou je gister al inschrijven maar wist niet zker of je wou gaan:) maar is als nog goed gekomen,net aan


yup, nog net aan goed gekomen, volgende keer mag je me er gewoon bij prikken hoor;) ik ben er overal bij:)
 
Erik. said:
Misschien staat het wel op de site, maar als je dus 'Reserve' bent moet je dan ook van tevoren betalen?

Heb net namelijk een vriend ingeschreven #64 @ X-Treme...

dit vraag ik me dus ook af, het boekje van jubbega heb ik hier niet, heeft iemand een email adres??
 
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL FOCKING GODVER NIET FIJN!
TERING SPRINT IS NU ALWEER VOL KKZOOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik stop ermee, 60 man in de Xtreme klasse de inschrijvingen zijn gvd vandaag begonnen en nu al fucking vol.
barst godverdomme
 
ja gast! je snapt toch ook wel dat dit echt BAMI GAAR is! ik heb de hele dag gewerkt en nu wil ik me inschrijven en is het gvd vol.
eigenlijk is het echt belachelijk.
kstop er mee de lol is er af man,
 
rossi-rox said:
ja gast! je snapt toch ook wel dat dit echt BAMI GAAR is! ik heb de hele dag gewerkt en nu wil ik me inschrijven en is het gvd vol.
eigenlijk is het echt belachelijk.
kstop er mee de lol is er af man,

doei doei.
 
nr 4 at std klasse-:-
komt betere tijd dan jubbega en dan dat hij afgesteld en al aanwezig is
en ik hoop dat het weer netzo gezellig word als vorig jaar:D

adioz
 
k zelf ook twee keer ingeschreve had me per ongeluk ingeschreve voor std scoot klasse blijkt toch dat k onder x-treem val. denk niet dat er zomaar commentaar moet worden gegeven op de mensen die op meerder " lijsten" voor komen!!!
 
btje jmmr dat de regelementen exact gekopiërd zijn van Jubbega:

OVERIGE BEPALINGEN
12. Bij aankomst op het parcours dient de deelnemer zich te melden. Na de brommerkeuring kan men zich laten inschrijven. Mits goedgekeurd ontvangt iedere rijder een rugnummer na het betalen van het inschrijfgeld (inclusief dagverzekering).

lkkr opgelet :rolleyes: je moet bij damwoude van te voren betalen en evengoed staat dit in t regelement 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top