Leonardo said:is een 180 blok dan geen scooterblok? :|
paulyamaha said:net als fabrizi en de 2f4r kit is t leuk, maar scooter tuning voorbij.
zo als de ontwikkeling nu is worden de onder blokjes zover uitgefreesd tot dat er overgegaan word op een, het is al genoemd een 180 C.Q. 125 blok.
jaah klopt je rijd op een scooter dan maar het blok is dan verre van dat.
daarom vind ik het ook goed dat deze blokjes gewijgerd worden @ de officielere sprints
Jelle RV said:wat is de maximale theoretische cillinder inhoud dat op een scooterblok kan (niet 125cc dat valt onder motor)
dus kwa slag en boring....
Jelle RV said:wat is de maximale theoretische cillinder inhoud dat op een scooterblok kan (niet 125cc dat valt onder motor)
dus kwa slag en boring....
Mikkee.. said:zijn er geheime plannen ?
hsc heeft ook wat geheime plannen... -:-
Gijs said:Als je nou eens kapt met om de pagina trotst te vertellen dat jullie een kitje hebben , en mischien eens wat leuke info geef , daar is dit topic voor.
Niet om de patser uit te hangen , doe dat maar in een project topic
Just my 2 cents
Mikkee.. said:bron?!
Mikkee.. said:op de geheimzinnige opmerkingen van pronk en tim.. :|
A-Bizar said:misschien een domme nutteloze vraag maar , hoe zit dat nou met die nrg in Italie ( met 2 speed cilinders oid, etc. 30 tot 40 pk had die toch ofzo? zal die ook problemen er mee hebben?
Ik vind het een beetje moeilijk te begrijpen dat het doorslipt.ik geloof het wel hoor... ik bedoel dus dat ik er niks van snap en dat ik zo'n voorgevoel heb dat die niet echt helemaal door de pks komt. ( nogmaals : ik zeg niet dat het niet waar is ... het is maar een voorgevoel )
Mike16 said:Foto's van NRG met 2 speed cylinders....???