Hans F. said:euhm totaal niet, lezen is duidelijk ook een kunst
Mol said:Op de weg is het feest. Door de problemen met de snaar hadden we in het begin nogal problemen met het toerenverloop. Soms storte het bizar ver in enzo, maar toch blijf je meters maken. Waar ik met de speedsetup met moeite 120 reed ging ik nou zittend, met dip ook al makkelijk 120Branden doet het dus wel aardig!
Speedyrules said:ben benieuwd wat je gaat doen met het slipprobleem (wat een woord) wat zegt het trouwens op de weg ?
runner 180 spullen zullen imo geen laars verschil maken ... op mijn mild opgevoerde runner 180 gingen malossi snaren er ook om de 1000km door bij normaal gebruik, en dat ding maakt amper toeren en heeft in vergelijking met ook weinig vermogen ...
Pronk said:Ik zal er maar bijzeggen dat ik het niet van mezelf heb, want zoveel kennis van natuurkunde heb ik nou ook weer nietCompressie schijnt dus boring-afhankelijk te zijn. Aangezien een 2f4r een normale boring heeft maar de cc's haalt uit een grotere slag gaat de zin "niet bij naged8 dat het meer cc is" in dit geval niet op.
Tim_xsh said:hopelijk is t met 2fasts niet zo als met snelle 180's , daar roller nogal vaak de drukveeren op en slopen poelies en carter
is er voor de runner180 niet de zelfde vario als runner 50 ? multivar2000 bedoel ik dan