ik heb tot nu toe gemerkt bij al mijn scooters en setups dat de malossi snaren snel kaputt gingen. daarna egt HEEEEEEL veel snaren geprobeerd. ff de (gevoelsmatige) resultaten:
BW's Hebo 70 alu tuned, 12000rpm, MHR vario, std poelies
-std v-snaar. hield t lang vol maar slipte als de tering na 15000 km
-malossi kevlar v-snaar. had in t begin veeel grip maar dat was na 2 dagen weg en t begon te slippen
-hebo snaar. was gewoon poep, niks mee aan te vangen
Runner met Hebo NG tuned, 14000 rpm, std vario+poellies:
-std v-snaar. had veel grip, slipte niet, sleet niet snel, gewoon goed.
-malossi kevlar v-snaar. had wederom veel grip maar sleet ook als de tering. na 2 uur al tam.
NRG met EVO 70 std vario en poellies:
-std v-snaar. deed t goed totdat ie knapte, was dezelfde v-snaar als die van de runner hierboven
-malossi kevlar v-snaar icm overrange. slipte als de tering, was niet bij te houden
Benelli met Evo 70, polini evo vario en std poellies:
-std v-snaar. deed t niet goed. slipte vaak. kwam niet tot boven en deed PANG!
-Dayco v-snaar. de beste snaar tot nu toe (getest op andere scooter met tzelfde blok). slipte niet. ging lang mee
ook nog een Polini kevlar snaar getest op een scooter (weet niet meer welke). was wel okee maar niet meer dan dat.
onze rennert met 2f4r kitje heeft ook een malossi overrange. maar we weten niet wat we met de v-snaar aanmoeten. zowiezo eerst testen. misschien dat wij t probleem niet of in mindere mate tegenkomen. maar we gaan zeker ook met andere snaren testen want mijn malossi snaren ervaring is poep.