This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

2F4R Peugeot Knaller Dé Grénde

Dennis je weet wat ik er van vind

stuur die foto's maar is naar mij die je niet upgeload kreeg?
Enne die nos fles word pas een optie als je je doel bereikt hebt vind ik -:-

als je zo kijk vind ik hem nog vrij hoog kwa grond tot zitje of licht da taan mij of het kan niet met het blok ivm cilinder?

als je zo kijk vind ik hem nog vrij hoog kwa grond tot zitje of licht da taan mij of het kan niet met het blok ivm cilinder?

De bovenste buis dus ook de zithoogte van mijn zitje zit op de 50cm precies van de grond. Hij kon ook niet veel lager oko door de staande cilinder inderdaad. Maar ook een reden is dat ik zelf niet al te klein ben8P en mezelf niet zo kan opkroppen als de kleinere mannetjes<]

dennis net ding man, begint al aardig goed te komen zo te zien die inlaat is zeer zekers strak bedacht ,Ik kom jullie wss aankomend jaar vergezellen op sbo dus en mzh 09 word ook gruwelijk hopelijk

dennis net ding man, begint al aardig goed te komen zo te zien die inlaat is zeer zekers strak bedacht ,Ik kom jullie wss aankomend jaar vergezellen op sbo dus en mzh 09 word ook gruwelijk hopelijk

Volgens mij zag ik je naam al staan bij de inschrijvingen:W Meinerz wordt absoluut weer vet er zijn nu al plannen gemaakt enzo*D. Welke klasse ga je rijden dan?

Volgens mij zag ik je naam al staan bij de inschrijvingen:W Meinerz wordt absoluut weer vet er zijn nu al plannen gemaakt enzo*D. Welke klasse ga je rijden dan?

Ik ga rijden in scooter 70 (denk ik, ik weet niet welke klasse ik nog meer kan), me ouders gaan het betalen voor me verjaardag dus dat komt mooi uit
Maar kan ook zijn dat ik alsnog in andere klasse ga rijden ivm verlengen en ander frame(dieet framepje):7
Laat ff keer weten als je miss in de buurt aant beunen zijn dan kom ik misschien nog wel ff langs vlammen met de zip8)

(paas me ook gelijk ff je msn moet ff wat vragen)

Last edited:
Dennis, had al wat vernomen over je motorische plannen.
Maar had niet gedacht dat het zo geil zou worden!

Ziet er allemaal zeer mooi en vers uit!
Succes in SBO '09!

Dit ziet er allemaal al erg netjes uit!

Peugot blokje zal ook wel helemaal goed komen als ik zie wat jullie tot nu toe al hebben bereikt!

Eindelijk eens iemand die het met peugot wil opnemen tegen mina / pia. Veel mensen beginnen er gewoon niet aan omdat er te veel vooroordelen zijn gemaakt voor peugot wat jammer is.

Ik wens je iig veel succes komend seizoen!

Mooi project, erg mooi frame, en ook leuk dat jue met peugeot blok gaat sprinten, ben benieuwd naar de tijden met een peugeot blok!
Succes verder ermee