VTM bouw gestart .......eindelijk.....

Hmmmm :)
Nah ,ik concentreer me voorlopig nog maar even op 14000 ipv 15000 omdat daar nml ook een andere spoeling voor nodig is en die heeft niemand.
Moet ik allemaal nog eens goed uitzoeken,maar ook dat zal zeker wel goed komen.
Eerst maar eens dit en een goede piapijp ontwikkelen.
Wat ik zo spoedig mogelijk zal doen.
Ik heb nml het scooteronderhoud maar aan de kant gepleurd want daar word je helemaal depri van en er komt geen eind aan....:)

offtopic:
Xander zal het idd wel druk hebben,nieuw schooljaar e.d en soms ja soms ben je het inet wel eens een beetje KOTSzat voor een tijdje,maar het blijft trekken he.....:)
Correct me if i'm wrong.....

-:-
 
Gatver wat een lelijke baksels man!;) h0erepijpen en dus geil:)

Als je nog eens wilt kijken of een pia pijp van je past op een nrg dan houd ik me aanbevolen;)
En idd, er is wel eens een periode dat je het kotszat bent..
 
Off:

Jah beetje erg drukjes, afstuderen voorbereiden, laatste schooljaar, vrouwtje. Loop beetje over eerlijk gezegd.

Idd scoots blijven nog steeds me ding hoor. Alleen nu ff wat minder :(

Als ik die pijpjes zie krijg ik verdomme weer jeuk :D Damz0rz ikke wil vlammeh met 14+K :W
 
:W :~
Echt super mooi , alleen nu een vraagje aan de expert: hoe buig jij die conussen? :)
Met behulp van zo'n conus roller ?
coneroller.JPG
 
Last edited:
Nee had ik maar zon ding....:)
Nee ik buig het op stukken pijp.
En met de hand natuurlijk.
Wel tof dat walsje ga ik ook eens voor kijken.

-:-



QUOTE]Originally posted by Rudy_W
:W :~
Echt super mooi , alleen nu een vraagje aan de expert: hoe buig jij die conussen? :)
Met behulp van zo'n conus roller ?
coneroller.JPG
[/QUOTE]
 
ik dacht altijd dat je en met hoge druk lucht/water opblies, , dat je eerst eerst twee pltatte plaatjes aan elkaar lascte en dan liest opblazen. zo doen ze dat ook weleens met die racepijpen...
 
Bochtjes pomp ik dd op.
-:-



Originally posted by JohanS
ik dacht altijd dat je en met hoge druk lucht/water opblies, , dat je eerst eerst twee pltatte plaatjes aan elkaar lascte en dan liest opblazen. zo doen ze dat ook weleens met die racepijpen...
 
Originally posted by Alexander
Off:

Jah beetje erg drukjes, afstuderen voorbereiden, laatste schooljaar, vrouwtje. Loop beetje over eerlijk gezegd.

Idd scoots blijven nog steeds me ding hoor. Alleen nu ff wat minder :(

Als ik die pijpjes zie krijg ik verdomme weer jeuk :D Damz0rz ikke wil vlammeh met 14+K :W
Ik zou eerst maar een nieuwe demper kopen :*
 
Ghehehe, broeder Ruud heet alleen in het weekend Katja ;)

Netjes Tino, heb je nog wel tijd om een cillindertje te tunen?

Ik wacht met smart op die pia uitvoering, en kom binnenkort wel weer een keertje met ruud mee;)


Heil Tino...
 
He Tino wil je bedanken voor deze 2 vtm uitlaatjes. Je hebt mooi werk afgeleverd Gewoon super. Als onze scooters klaar zijn komen we eens een middag banken!

Mark en Danny
 
Back
Top