VTM info.

Status
Not open for further replies.
woppa :)

als het goed is, sta ik op de lijst voor een pia-pijp. Tino heeft me toen gemaild dat het ok was...dus ik wacht het allemaal lekker af. Als ik die pijp krijg, begin ik misschien wel weer met een nieuwe scooter........dat weet je nooit :D
 
Originally posted by JohnB
Tjonge jonge Aerox Evolution en Johnnypol. Zijn jullie dement ofzo? Er is minstens!!! 20x gezegt in diverse topics dat de VTM pijp alleen in de huidige oplage zal zijn :|

ik had wel al ergens gezien dat er maar een beperkt aantal kwamen, wou het alleen ff zeker weten, ben namelijk ook zeer geinteresseerd in zo'n pijp, maarja... wordt dus niks
 
Ga vooral door met zeuren..............
Als ze klaar zijn zie je dat wel op het forum.
Of in je pm box.


-:--:--:-

P.S Ik heb maar twee handen......helaas....


Originally posted by cozmo
Ik heb gister met Rudi gesproken en de platen waren nog niet eens naar de snijder.
 
Last edited:
Originally posted by cozmo
Ik heb gister met Rudi gesproken en de platen waren nog niet eens naar de snijder.

Ik vind de manier van praten niet zo tof Cosmo..... je hebt het recht op een uitlaat overgekocht .. je zat er niet bij toen de mensen ze bestelden....

Wees blij dat je er nu ook bij mag horen en vertrouw op mij dat ik het goed regel en dat ik overleg met Tino wanneer de pijpen klaar zijn.....

That's all en anders mag je me altijd bellen .. en wel vriendelijk blijven BTW.

En zo niet dan geld terug ... mensen zat die er eentje willen hebben .....
 
Ik vind het de normaalste zaak dat je de mensen die er eentje besteld hebben op de hoogte houdt. Ik praat er ook met andere over en die vragen zich ook af wanneer ze klaar zijn. Als ik dan meer info heb stel ik ze gewoon op de hoogte. Verder wacht ik nu ook gewoon af. IK zoek al naar een andere oplossing en ga testen met de VTM zodra ik hem binnen heb. Voor Lelystad heb ik al een "nood-oplossing". Dus ik zal er geen druk meer achter zetten. En Rudi, of ik er nou meteen bij zat of heb overgekocht, dat maakt volgens mij niet zoveel uit. Ik heb over de tel. al gezegd dat ik niet meer kan dan wachten dus dat zal ik nu ook rustig doen. Wil niet aanvallend overkomen, maar alleen info geven.
 
Ik hou de mensen op de hoogte .. als er wat te vertellen valt dan doe ik dat ... tot die tijd hou ik mensen op de hoogte van de mogelijkheden van de uitlaat .. uitdraaien en dergelijke .. maar ik ga niet bellen of zo als er niets nieuws is ... dus....

Maar Cosmo je weet zelf ook dat je aardig bijdehand over kan komen .. en dat vond ik ook door de telefoon..
Ook niet aanvallend bedoeld..

Rudi
 
Ik vond dat ik niet echt bijdehand was. Er gaan gewoon veel verhalen de ronde en die kunnen maar beter duidelijk worden. Heb ik toen ook gezegd. Ik weet niet of jij wel altijd de waarheid spreekt, mja laten we het daar maar nu niet over hebben. Ik heb al gezegd dat ik wel wacht en ik zal niet meer "bijdehand" doen. En als laatste om de puntjes op de i te zetten het is coZmo :)
Originally posted by The One
Ik hou de mensen op de hoogte .. als er wat te vertellen valt dan doe ik dat ... tot die tijd hou ik mensen op de hoogte van de mogelijkheden van de uitlaat .. uitdraaien en dergelijke .. maar ik ga niet bellen of zo als er niets nieuws is ... dus....

Maar Cosmo je weet zelf ook dat je aardig bijdehand over kan komen .. en dat vond ik ook door de telefoon..
Ook niet aanvallend bedoeld..

Rudi
 
Originally posted by The One

Wees blij dat je er nu ook bij mag horen en vertrouw op mij dat ik het goed regel en dat ik overleg met Tino wanneer de pijpen klaar zijn.....


Dus jij overlegt met Tino wanneer die pijpen klaar zijn? Hmm, waarom heb ik het vermoeden dat dat net na Lelystad is?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top