update ist sr xander malossi team vtm tuning

Eay dudes,

Tino zag heil in de SR en is druk aan het werk gegaan. Het zijn mijn spullen maar het is 100% V.T.M tuning en afstelling.

Fungeert nu als het ware als testmachine voor verschillende aanpassingen om te kijken wat er vermogen winst geeft en wat niet.

Zoals tino al zei de afstelling is nog brak. Er meoten nog een paar onderdeeltjes worden vervangen om de tovami wat meer op ze donder te kunnen geven ;)

Keb me beestje daar achtergelaten om zijn landurige castratie van bijna 1 jaar terug te draaien :+

The SR will be back, stronger than ever........ :W
 
ik ben altijd al voorstander van team cilinders geweest :p

Errug vette score voor een team70 mina! Dat doet de naam VTM en IST tuning eer aan! toppie.

Xander, SR is ook aanwezig @ lely? of is hij dan nog niet af...
 
Tino, heb echt respect voor je dat je op het eerste gezicht ''a-vette'' cilinders omtoverd tot regelrechte beukers (gilardonut Erik, team xander) what's next, airsal70? :D
 
daar twijfel ik ook niet aan.....

de verschillen worden steeds kleiner (zoals al gezegd in een ander topic...)

go on....ben benieuwd!!!8)
 
Alles valt wel bruut te maken natuurlijk,de vraag is alleen,kan de gebruikte kwaliteit materialen het wel aan.
Een t6 kan je waarschijnlijk ook wel vrij hoog krijgen,alleen zal dat voor zeer korte duur zijn.
Ik blijf liever bij de gevestigde orde,malossi,polini,gila.
-:-
 
Ik sta er trouwens echt van te kijken hoor! Paar jaar geleden vonden we t' echt BIZAR als iemand 16 PK ergens uit haalde en dat was dan ook volgens vele de max.. Maar dit bewijs maar weer t' tegendeel! :W
 
Klopt beestje staat al tijdje stil en is vies er er zat stof op.
Kappen zijn eraf ivm testen enzo.

Zit er aan te denken om em te strippen en opnieuw op te bouwen. :)
 
Back
Top