1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
Bart Nrg Mc2
Last Activity:
25 March 2014
Joined:
28 September 2000
Messages:
13,679
Likes Received:
0
Trophy Points:
36
Birthday:
4 January 1980 (Age: 37)
Location:
Weert, Limburg, NL
Occupation:
Ingenieur wtb

Share This Page

Bart Nrg Mc2

Active Member, 37, from Weert, Limburg, NL

Bart Nrg Mc2 was last seen:
25 March 2014
    1. Bart Nrg Mc2
      Bart Nrg Mc2
      Ik heb hem toen aangegeven als onbetrouwbaar bij Onderdelenzoeker.nl (waar ik de motor zocht & vond), daar werd direct op gereageerd. Toevallig kreeg ik toen net m'n geld terug op het moment dat ik ging beschrijven wat er allemaal mis ging... Ik zou altijd melden op die sites, heb je er zelf niets aan, dan misschien een ander wel...
    2. Izimo
      Izimo
      Ik vertrouw die gast gewoon voor geen meter meer, mijn auto staat vanaf 31mei stil voor de deur met een kapotte versnellingsbak en had maar een beperkt budget voor die auto, want heb al veel te veel in die auto gestoken.

      Gewoon tot op de dag van vandaag geen geld terug gezien en nooit een bak gekregen. Iedere keer weer een andere smoes. Hij geeft het door aan zijn vader die de administratie doet en iedere keer nooit het geld wordt nu overgemaakt maar altijd een paar dagen later etc.

      Vandaag weer kort whatsapp contact gehad en nu zou die het dinsdag overmaken.

      Dat zo'n mensen nog gewoon zaken kunnen doen!

      Ga ook maar eens de stalker uithangen dan :)
    3. Bart Nrg Mc2
      Bart Nrg Mc2
      Hoi Izi,

      ik zocht een motor, en hij had een aantrekkelijk aanbod (niet zo aantrekkelijk dat het ongeloofwaardig was ofzo, maar hij had een complete motor met turbo voor een fatsoenlijke prijs)... Hij was goed mobiel bereikbaar, en belde ook terug om dingen te regelen en af te spreken. Motor werd na een weekje geleverd, en mijn garage heeft hem toen gewoon 2.200 betaald (zonder motor te checken)... Toen ze begonnen aan de inbouw, bleek het motortype niet het juiste te zijn, code klopte niet... Toen ik ging kijken bleken er ook ophangpunten te zijn afgebroken, turbo was ook niet lekker, koelslangen waren losgesneden/geknipt, in ieder geval een slordige uitbouw of uit een schade-auto... Toen ik het aan hem meldde, zei hij dat we het op gingen lossen, en daarna was het weken van eindeloos bellen/sms-en (echt 20x op een dag proberen), want mijn auto stond al weken op de brug zonder vooruitzicht op reparatie... Toen waren het weer prive-omstandigheden, toen had hij geen tijd, toen zou hij me zo snel mogelijk terugbellen, blablabla... Toen kreeg ik hem eindelijk aan de lijn weer eens, en zei hij dat hij een andere motor voor me aan het zoeken was in Duitsland... Of dat ik liever m'n geld terugwilde, en hij de motor kwam halen? Toen heb ik gezegd dat ik liever had dat hij de oude motor weer ophaalde... Was toen een maandag ofzo, en (goh, verrassend) kwam niet opdagen... Heb hem weer eindeloos gebeld, en dacht toen echt dat het gebeurd was (de matige staat van de motor zette me al aan het denken)... Heb toen snel een andere motor geregeld bij een gerenommeerd bedrijf (ben gaan kijken) en toen stond de teller inmiddels op 4,5k (exclusief alle sleutelwerk, auto stond al 9 weken op de brug met half uitgebouwde motor)... Toen kreeg ik een sms dat hij woensdag kwam, en wonder boven wonder werd de motor opgepikt, en kreeg ik elke euro terug!

      Sorry voor het lange verhaal, heb echt wel letterlijk 100x naar hem gebeld in een maand ofzo...
    4. Izimo
      Izimo
      Hoi Bart,

      Hier nog een slachtoffer van Henri Tersteeg :$, ik kwam via Google op je topic terecht en heb ook z'n 06 toen gevonden hierdoor, toen kon ik whatsappen met hem (reageerd hij ook heel slecht, na aandringen krijg je valse toezeggingen)

      In mijn verhaal heeft hij mij nooit wat geleverd, maar heb het vooruit betaald (via onderdelenlijn bij hem terecht gekomen)

      Hoe heb jij je geld teruggekregen, want bij mij doet hij beloftes het terug te boeken, maar er gebeurt gewoon niks?
    5. stefvda
      stefvda
      He Bart, ik las op het forum dat jij probleempje had met Henri Tersteeg van Core autoparts in Apeldoorn... Ik heb een gelijkaardig verhaal met hem meegemaakt... Ik vroeg me af of jij je centen al hebt teruggekregen?
      stef
    6. Bart Nrg Mc2
      Bart Nrg Mc2
      Hey Dennis,

      gewoon met tiewraps om je ballast werken, en zelfs (goede) dubbelzijdige tape werkt vaak afdoende...

      Mss worden we nog weleens Leon-matties dit jaar, een Topsport TDI staat hoog op mijn volgende auto ranking i.i.g. :)
    7. Dennis
      Dennis
      Vriendelijk dank voor je reactie Bart,

      Ik heb het setje ook via Lars gehaald van Pilot, met idd de slimfit balasten.. deze zijn 2x zo dun als de voorgaande serie..

      Maar ik hoorde iemand klagen dat het amper tot niet in te bouwen was. Toen schoot me te binnen dat jij het ook gemonteerd had toendertijd, dus ik d8 ff checken :)

      Heb ook een fabia wissert besteld hehe.
    8. Dennis
      Dennis
      Bart, vraagje over de xenon toendertijd in je Leon.

      Veel probs gehad met inbouwen? waar moet je allemaal op letten enzo?

      Gr D.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Birthday:
    4 January 1980 (Age: 37)
    Location:
    Weert, Limburg, NL
    Occupation:
    Ingenieur wtb
    Motorvoertuigen

    Signature

    Volvo V40 Sports Edition 2.0 16v '03 / Suzuki Swift 1.3 GLS '97 / Peugeot Speedfight 2 '03 70cc Polini + Yas R kevlar