Vtm....

Status
Not open for further replies.
Originally posted by The One
OK mag ik nu even reageren?

Nog een feitje.. JohanS die nog geen ene tering heeft laten zien .. van zijn hele luie wiseguy leven weet ook even te vertellen wat hoog scoren is... Johan .. ga leren sleutelen...

Nog iets Johan .. hoe weet je dat er de nodige uurtjes afstellen in zaten.. voorbeeldje .. mijn scoot is meestal in 20 minuten afgesteld.. meer haal je er dan niet meer uit.. de rest is tuning...

Ik bedoel hiermee alleen maar te zeggen ... praat niet zo voor je beurt... hoeveel scoots zitten er nu boven de 20 pk en kijk eens hoe lang je er zelf over hebt gedaan om er te komen....


Ten eerste, waarom moet ik iets laten zien (hoog vermogen) om daarmee iets te zeggen, om mee te doen met een disccusie? Ik kan je zo vertellen dat ik meer weet dan de meeste op dit forum. Klinkt misschien erg arrogant, maar zo zijn de feiten wel!

En hoe weet je trouwens dat ik nog niet gescoord heb, niet iedereen loopt te koop met een hoog vermogen. Ik ben al een paar maanden bezig met het SCHERP afstellen van me scoot, dan weet ik iig cker dat ik ga scoren. Daar moeten de pk's uitrollen.

En als je 20 minuten bezig met afstellen dan ben je niet goed bezig. Iedereen die hoog scoort heeft echt lang op een bank gestaan. Zoniet, dan komt er gewoon een lager vermogen uit rollen. Misschien moet jij in de gp gaan werken als je zo goed en snel kan afstellen?
Verder kom jij over als iemand met een hele grote mond maar eigenlijk heel weinig te vertellen over tweetakt. Waarom had je op lelystad trouwens niet zo'n grote bek, toen durfte je amper je bek open te trekken |(
 
Dit gaat uit de hand lopen mensen, Johan, niet beginnen aan wat je niet af kan maken, zo lok je mensen alleen uit de tent en je weet dat je geen partij bent, dus waarom uitlokken?

ontopic maar weer?:*
 
Last edited:
Ik mocht willen dat ik 19.1 pk's haalde, ongeacht de uitlaat:p

Al enig idee wanneer de pia uitlaten een beetje vaart krijgen Tino?
 
Originally posted by The One
Waar heb je 20 pk gehaald dan ??
Op welke bank was dat ook al weer??
Was dat in lely ik weet het echt niet meer... Poeroe op randsoen voor Ruud..
En wie heeft 19 gescoord met standaard speed?

Gescoord bij Koopmans, was 25,3 omgerekend 20,3. Later in Lelystad 19,7 pk gehaald, slechtere weersomstandigheden en slijtage.

Ik stond er ook van te kiijken dat hij het zo lekker deed. Of het aan Koopmans lag weet ik niet, misscien lag het aan de combinatie van spullen en afstellen. Ik weet wel dat qua tuners Freddy momenteel op 1 staat bij mij. Maar de volgende scooter die ik klaarmaak (ws niet van mijzelf) zal in eigen keuken worden getuned.

Verder; Jacco, doe plz niet zo mans tegen Johan, zelf bak je er ook vrij weinig van, iemand stil proberen te houden door hem volop aan te vallen op een stijlfout is nogal zielig. Jou replies zijn alles behalve foutloos. Qualiteit 8P
Ik val je niet echt persoonlijk aan, maar ik wijs je op een wijze spreuk; kijk eerst naar de bal in je eigen oog dan pas naar de splinter......... etc. Waarom toch zo aggresief replien....
 
Originally posted by JohanS

Verder kom jij over als iemand met een hele grote mond maar eigenlijk heel weinig te vertellen over tweetakt. Waarom had je op lelystad trouwens niet zo'n grote bek, toen durfte je amper je bek open te trekken |( [/B]

LOOL waar haal je dat nou weer vandaan...ik ben toevallig altijd degene met de grootste bek ... :p
 
Topic reopend.

Ik vraag mensen om bepaalde zaken eens te laten rusten...
Jullie weten precies waarover het gaat, en wie het zijn, dus namen noemen is niet nodig.

Verpest het niet voor de rest, die wel met intresse dit topic leest.
 
Ik zeg iig nix meer hier.
Als zon score kut is weet ik het ook niet meer.
Er is nog niet eens serieus naar dat scootertje gekeken,maar goed dat terzijde.
Het heeft geen enkele zin hier wat serieus neer te zetten,dus ik doe het niet meer.


Doodmoe wordt je ervan.
Pijp heeft zich allang bewezen,weet iedereen.
En er wordt hier alleen maar over power/prijs gepraat,jammer genoeg telt de exclusiviteit en het handwerk niet mee.........:'(

-:-
 
Last edited:
ik vind 19.1pk echt super hoog voor een std cross hoor.
Vind het al overdreven dat je je drukmaakt over mensen die dat niet vinden, 19.1 is hoog klaar case closed...
 
maar tino, ga gewoon verder voor de mensen die het wel goed vinden,..... :)

het was als je het mij vraagt, maar 1 a 2 personen die er meer van verwachte (om het subtiel te brengen :p )
 
Originally posted by Valentino...
Ik zeg iig nix meer hier.
Als zon score kut is weet ik het ook niet meer.
Er is nog niet eens serieus naar dat scootertje gekeken,maar goed dat terzijde.
Het heeft geen enkele zin hier wat serieus neer te zetten,dus ik doe het niet meer.


Doodmoe wordt je ervan.
Pijp heeft zich allang bewezen,weet iedereen.
En er wordt hier alleen maar over power/prijs gepraat,jammer genoeg telt de exclusiviteit en het handwerk niet mee.........:'(

-:-

Kop op joh, laat ze toch. Wij weten wel beter })
 
Om nog wat water op het vuur te gooien, mijn std. getimede speed scoorde hoger bij Tino })

Verder hoorde ik dat er een VTM opgehaald is gisteren, ik zal geen namen noemen maar ik verwacht em binnenkort bij Koopmans op de testbank en daar zullen vast wel resultaten van komen ;) Dus nog even geduld allemaal!
 
Echt ongelovelijk hoe mensen zonder zo'n ding zelf ooit in handen gehad te hebben hun oordeel gaan geven. Puur en alleen op 1 nieuwe meting waarvan niemand tolleranties kent (en dat is ook de reden waarom gehaalde testbank vermogens onderling eigenlijk never vergeleken kunnen worden als het gaat om pktje of 20 a 30 er zijn dan gewoon te veel invloeden)

Complete kansloze actie van die persoon om aan een vermogen van 19.1 pk te gaan sjorren. Misschien is jou vermogen wel erg overdreven. En nee natuurlijk, het is een kick om je spullen door een ander te laten aanpassen en dan beetje ermee gaan lopen pronken alsof het eigen werk is kom op man word wakker. Ga jij maar eens zulke prestaties neerzetten.

Je vergelijkt appels met peren. Of misschien beter NRXen met VTM's want hoe exclusief is een VTM ten opzichte van een c20 (of nrx) en ik denk niet dat een jongen (valentino) pak hem beet enkele maanden bezig is met een uitlaat die minder presteert dan een productie pijp (in het ervoor berekende toerengebied). En natuurlijk ook yasuni doet wat research, maar dat is minder persoonlijk gericht en wat breder gedacht.

Ik wilde dit gewoon kwijt. Wacht nu gewoon eens wat metingen af voordat je gaat schreeuwen prestaties/kosten wegen niet tegen elkaar op(dat is scootin talk). Zo vervelend moet het zijn als mensen je gaan beoordelen op 1 actie.

Dus laten we nu eens afwachten tot er bij 1 bepaalde tent getest is en dat daarvan uitdraaien zijn.

Valentino echt erg mooi werk afgelevert
 
Ik ben paar dagen op wintersport geweest en lees nu pas heel de discussie.. Kwil ff zeggen dat mijn broek er vanaf zakt.. Als ik dit soort dingen lees dan zou je op een duur zin hebben om er mee te stoppen dus alles de schelde in pleuren... waarom wordt overal kritiek op geleverd.. Kotsbeu word ik dat..
 
Originally posted by bastenj
Echt ongelovelijk hoe mensen zonder zo'n ding zelf ooit in handen gehad te hebben hun oordeel gaan geven. Puur en alleen op 1 nieuwe meting waarvan niemand tolleranties kent (en dat is ook de reden waarom gehaalde testbank vermogens onderling eigenlijk never vergeleken kunnen worden als het gaat om pktje of 20 a 30 er zijn dan gewoon te veel invloeden)

Complete kansloze actie van die persoon om aan een vermogen van 19.1 pk te gaan sjorren. Misschien is jou vermogen wel erg overdreven. En nee natuurlijk, het is een kick om je spullen door een ander te laten aanpassen en dan beetje ermee gaan lopen pronken alsof het eigen werk is kom op man word wakker. Ga jij maar eens zulke prestaties neerzetten.

Je vergelijkt appels met peren. Of misschien beter NRXen met VTM's want hoe exclusief is een VTM ten opzichte van een c20 (of nrx) en ik denk niet dat een jongen (valentino) pak hem beet enkele maanden bezig is met een uitlaat die minder presteert dan een productie pijp (in het ervoor berekende toerengebied). En natuurlijk ook yasuni doet wat research, maar dat is minder persoonlijk gericht en wat breder gedacht.

Ik wilde dit gewoon kwijt. Wacht nu gewoon eens wat metingen af voordat je gaat schreeuwen prestaties/kosten wegen niet tegen elkaar op(dat is scootin talk). Zo vervelend moet het zijn als mensen je gaan beoordelen op 1 actie.

Dus laten we nu eens afwachten tot er bij 1 bepaalde tent getest is en dat daarvan uitdraaien zijn.

Valentino echt erg mooi werk afgelevert

Ongelooflijk, hoe DOM sommige mensen kunnen reageren. Ik geef je 1 tip, lees al mijn replies nog eens. Voor de rest, als je me dan nog niet begrijpt, kan ik je dan alleen zielig vinden voor je kortizchtige en schrikbarend lage niveau.

En meteen weer die kontekussers die hier tino terugroepen. Hebbenjullie wat van m nodig ofzo? 19,1 PK GEWELDIG ?? Nou goh wat geweldig. Met zon uitlaat zou ik er ABSOLUUT NIET tevreden mee zijn, ik zou me goddomme schamen. En die uitspraak durfi k nu te doen aangezien er telkens word verzuimd antwoord te geven over de rest v/d setup.

Mol, ik ben natuurlijk ERG benieuwd naar die score op de bank bij jullie, hopen dat jullie die pijp dan ff wat beter tot zn recht laten komen, en de mensen ff kunt laten schrikken over de scores ;) Nogmaals, natuurlijk heb ik er vertrouwen in... Dat is mn punt helemaal niet, dus mensen like die gast die ik quote, plz, plz... denk na.8P

Voor Tino, je bent toch oud genoeg mijn reply te begrijpen? Doe dat dan ook en laat niet meteen dat beeld over mij vallen wat je over de doorsnee scooteraar hebt hier. Dank u.
 
/offtopic
Grappig dat mensen 19.1 pk tegen vinden vallen.... Ik loop nu al best wat jaartjes mee @ forum, en 2 jaar geleden gingen mensen flippen als iemand wel 15pk trok uit max tuned zooi..... Nu is 19pk de moeite al niet meer :|

Wat me vaak wel opvalt is dat mensen die nix laten zien/presteren vaak de grootste smoelen hebben......

//Ontopic

Ik las ergens dat pia vtm niet echt beter was dan de team2k. Dit komt dus onder andere doordat dit een minapijp was, die alleen maar pas was gemaakt @ pia. Ik denk dat de berekende pia pijp wel h00g zal gaan scoren, mijn verwachtingen zijn iig hoog..... :)
 
Ik vind:

-Er een aantal mensen altijd negatief moeten doen hier. Je mag wel kritisch zijn, maar het past gewoon niet in de hobby-sfeer om hier allemaal zo te spuien. En als je dan toch wat wil zeiken, doe het dan niet op dit forum.

-Er is idd heel wat afgeslijmt, maarja dat heb je op een semi kinderforum.

-Hou eens op met elkaar af te rekenen op getalletjes, of prestaties. Iemand kan ook wat toe te voegen hebben in theorie. En een testbankrun zegt niet zoveel (zie twins). En zelfs als je niks weet, niks kan en niks gepresteerd hebt ben je nog steeds geen mindere aan een ander.

-Heb een beetje respect voor het vakwerk dat hier aangeboden wordt.

Just my two cents...
 
Eerst zeg je dat je niet kritisch moet zijn maar dan noem je dit wel weer een semi kinderforum.. Dat klinkt ook niet echt positief he.. Verder is dit in mijn ogen het beste forum die over dit onderwerp is.. Maar we gaan off-topic.. het gaat hiet nog steeds over die uitlaat!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top